kayhan.ir

کد خبر: ۵۹۵۱۹
تاریخ انتشار : ۱۰ آبان ۱۳۹۴ - ۲۰:۳۲

اخبار کوتاه از فوتبال

اظهار نظر عجیب و قابل تامل کفاشیان
رئیس فدراسیون فوتبال از تذکر کتبی فدراسیون به کارلوس کی‌روش درباره مجادله‌های اخیرش با دبیرکل فدراسیون خبر داد. او تاکید کرد که انجام هر مصاحبه سرمربی تیم ملی بدون هماهنگی با رئیس فدراسیون تخلف محسوب می‌شود. کفاشیان در بخش دیگری از صحبت هایش در اظهار نظری عجیب و قابل تامل عنوان داشت: این حرف‌ها نشان می‌دهد که در فوتبال ما آزادی بیان وجود دارد! من اسم این کار را هرج و مرج نمی‌گذارم. هر کس وظیفه خود را انجام می‌دهد. همین حالا که با شما صحبت می‌کنم، در حال تدارک 6 تیم ملی هستیم که به مسابقه‌های حساس و مهم اعزام کنیم. کارها طبق روال انجام می‌شود و حال هر کس هم نظرات خودش را بیان می‌کند.
جدایی فرکی از سپاهان و معرفی مربی جدید تا 3 روز آینده
با توافق دو جانبه، همکاری باشگاه فولاد مبارکه سپاهان و حسین فرکی به پایان رسید. در جلسه دیروز اصغر باقریان مدیر عامل باشگاه و حسین فرکی سرمربی تیم سپاهان، با توافقات انجام شده این همکاری دو جانبه به پایان رسید.اصغر باقریان مدیرعامل باشگاه سپاهان پس از جدایی فرکی در پاسخ به این سئوال که مربی جدید چه زمانی مشخص می‌شود، گفت: فعلاً هیچ‌چیزی روشن نیست ولی مطمئن باشید پس از بررسی اصولی این موضوع سرمربی جدید سپاهان تا 3 روز آینده مشخص می‌شود. همچنین رئیس هیئت مدیره سپاهان دیروز درباره استعفای حسین فرکی گفت: اولویت اصلی سپاهان برای هدایت این تیم گزینه خارجی است اما قلعه‌نویی هم جزو گزینه‌های داخلی آن‌هاست.
افشارزاده: استقلال را به کسی می‌سپارم که از عهده‌اش برآید
بهرام افشارزاده، مشاور عالی وزیر ورزش و جوانان و سرپرست حوزه وزارتی و همچنین مدیرعامل استقلال در پاسخ به این‌که تکلیف دوشغله بودنش چه شد با خنده گفت: 7، 8 شغل دارم و همه را هم انجام می‌دهم. افشارزاده با بیان این‌ که مدیریت در باشگاه استقلال به هیچ عنوان برایش سخت نیست، توضیح داد: در صورتی این مسئولیت را واگذار می‌کنم که فرد مناسبی برای جایگزینی پیدا شود؛ فردی که وزارت ورزش او را قبول و آگاهی هم داشته باشد تا با اطمینان خاطر این وظیفه سنگین را به او محول کنم. در وزارت هم از 5 صبح سرکار هستم و در حال حاضر به همه کارهایم می‌رسم.
قطبی سرپرست جدیدکمیته اخلاق فدراسیون فوتبال
امیر قطبی به‌ عنوان سرپرست جدید کمیته اخلاق فدراسیون فوتبال انتخاب شد. قطبی که سرپرست دادسرای فرهنگ و رسانه و معاون دادستان تهران است، پس از جلسه با علی کفاشیان به عنوان سرپرست کمیته اخلاق انتخاب شد.
11 آذرماه قرعه‌کشی  جام ملت‌های فوتسال آسیا
مراسم قرعه‌کشی مسابقات قهرمانی فوتسال آسیا 2016 ازبکستان روز چهارشنبه 11 آذرماه درشهر تاشکند برگزار خواهد شد. تیم‌های ملی ایران، افغانستان، استرالیا، چین، چین تایپه، هنگ کنگ، عراق، ژاپن، اردن، کره جنوبی، قرقیزستان، لبنان، مالزی، مغولستان، قطر و تاجیکستان در مرحله نهایی قرعه‌کشی مسابقات قهرمانی فوتسال آسیا 2016 حضور خواهند داشت.