kayhan.ir

کد خبر: ۵۹۵۱۷
تاریخ انتشار : ۱۰ آبان ۱۳۹۴ - ۲۰:۳۲

روز سخت پتروشیمی در لیگ برتر بسکتبال

هفته دوم لیگ برتر بسکتبال ایران با دو دیدار حساس همراه است؛ در این مسابقه‌ها شیمیدر میزبان پتروشیمی است و شهرداری گرگان به مصاف دانشگاه آزاد می‌رود.

لیگ برتر بسکتبال ایران در شرایطی به هفته دوم خود رسیده که در حساس‌ترین بازی امروز شیمیدر تهران میزبان پتروشیمی بندرامام است. شیمدر تیم تازه وارد این فصل از مسابقات با ترکیب جوانی که دارد در نخستین گام شهرداری گرگان را شکست داده و حالا باید در رقابتی دشوار برابر تیم مدعی پتروشیمی به میدان برود.ماهشهری‌ها نیز که این فصل با ترکیبی خوب کارشان را آغاز کرده‌اند در دیدار اول خود برابر ثامن مشهد مغلوب شده‌اند و مطمئنا با انگیزه بسیار بیشتری عازم تهران می‌شوند تا نخستین بردشان را در لیگ جشن بگیرند؛ همین شرایط باعث شده تا این مسابقه یکی از دیدارهای حساس‌ هفته دوم باشد.
دیگر مسابقه این هفته که می‌تواند حساسیت زیادی داشته باشد دیدار شهرداری گرگان برابر دانشگاه آزاد است. دانشگاهی‌ها که لیگ را مقتدرانه آغاز کردند و در مسابقه نخست نفت را بردند عازم گرگان شده‌اند و باید به مصاف شاگردان ایزدپناه بروند. شهرداری گرگان بازیکنان خوبی در ترکیب خود دارد و مطمئنا با هماهنگ‌تر شدن به تیمی قدرتمند تبدیل شده و می‌تواند برای شاگردان مصطفی هاشمی دردسرساز شود.برنامه کامل بازی های هفته دوم به این شرح است:
*شیمیدر .......................... پتروشیمی(ساعت 16 – سالن آزادی)
*شهرداری گرگان .... دانشگاه آزاد(ساعت 16 – سالن امام گرگان)
*نفت آبادان .............................. ثامن مشهد (ساعت 16 – آبادان)
*شهرداری تبریز ............ آینده سازان میهن(ساعت 16 – تبریز)
*نیروی زمینی ..... شهرداری اراک(ساعت 18 – سالن آزادی تهران)