کد خبر: ۵۹۲۲۰
تاریخ انتشار : ۰۶ آبان ۱۳۹۴ - ۲۰:۱۲
در دیدار عبداللهی با استاندار نجف اشرف مطرح شد

بهره‌مندی مسئولان شهر نجف از تجربیات شهرداری تهران

استاندار نجف گفت: امسال نیز از شهرداری تهران تقاضا داریم همچون سال گذشته با شهرداری نجف همکاری‌اش را ادامه دهد و امیدواریم این همکاری‌ها تا بهبود وضع کنونی این شهر مستمر باشد.


جواد حسین الیاسری در دیدار با مجتبی عبداللهی معاون خدمات شهری شهرداری تهران ضمن ابراز خوشحالی از حضور در تهران و عزم جدی شهرداری تهران در خدمات‌رسانی به زائرین در نجف و کربلای معلی گفت: ما در خدمات‌رسانی به زائران حضرت علی(ع) و امام‌حسین(ع) نیاز و تلاش مضاعفی داریم و به همین دلیل از شما تقاضای کمک می‌کنیم.وی در ادامه اظهار داشت: ما آمادگی داریم در موضوعات مختلف با شهرداری تهران تفاهم‌نامه همکاری امضا کنیم و از مدیریت شهری تهران نیز در زمینه‌های مختلف کمک می‌خواهیم.عبداللهی نیز در این دیدار نسبت به خدمات‌رسانی به زائران و نظافت و رفت و روب نجف اشرف قول مساعد داد.وی گفت: تعدادی ماشین‌آلات و مخازن زباله برای اعزام به نجف اشرف مهیا شده که تعدادی از آنها ارسال و بخشی دیگر در روزهای آتی به شهر نجف اعزام خواهند شد.وی با تاکید بر اینکه مجموعه شهرداری تهران با عشق و علاقه به ائمه اطهار به خدمات‌رسانی به زائرین ادامه خواهد داد، گفت: با افتخار به زائران شهرهای نجف اشرف و کربلای معلی خدمات‌رسانی خواهیم کرد.