kayhan.ir

کد خبر: ۵۹۱۷۶
تاریخ انتشار : ۰۵ آبان ۱۳۹۴ - ۲۰:۱۹

کیهان و خوانندگان

33110065 ساعت 3 تا 6 بعدازظهر33916546 تمام ساعات شبانه‌روز


* خدا را شکر می‌گویم به خاطر داشتن چنین رهبر و ولی‌فقیه. ایشان با منشور اخیر جلوی سوءاستفاده کشورهای غربی، آمریکا و افراد مریض داخلی را گرفتند. به شکرانه این نعمت ولایت شخصا دو رکعت نماز شکر و سجده شکر به جا آوردم. از امت مسلمان هم می‌خواهم به شکرانه این نعمت و برای صحت و سلامتی امام‌خامنه‌ای سجده شکر به جا آورند.
0785---0913
* مولا و مقتدای ما سرت سلامت. ما بسیجیان پایگاه شهید علی روحانی یزدی به خود می‌بالیم و شور و شعف تمام وجودمان را فرا گرفته است. ما خدا را شاکریم به چنین امام و رهبری که این گونه نقشه دشمنان را نقش بر آب کرده و می‌کند. امیدواریم دولت پیام و نامه آقا را بی‌کم و کاست و تفسیر و تأویل نقشه راه خود قرار دهد.
0845---0913 و 6960---0936
* تیتر روزنامه‌های زنجیره‌ای مدعی اصلاح‌طلبی حاوی این سخن بود که چرا امام جمعه شیراز به گشت و گذار جک استراو در روز تاسوعا در شیراز اعتراض کرده است!‌ اما واقعیت این است که تاسوعا و عاشورا برای ما نماد ظلم‌ستیزی است و انگلیس خبیث و وزیر خارجه اسبق آن یکی از نمادهای معاصر ظلم یزیدی است. چطور در روز تاسوعا که روز آزادگی و روز عاشورا که روزشهادت امام حسین(ع) است به چنین فردی اجازه گشت و گذار در شهرهای مذهبی ما را می‌دهند؟ مردم این مسائل را می‌فهمند. این مسائل زمینه‌ای برای جنگ نرم خزنده است.
6842---031
 * برخی پس از نامه رهبری معظم انقلاب به رئیس‌جمهور، سخن از اتمام بحث برجام بر زبان راندند. خوب است به این عزیزان دلسوز عرض شود حالا اول کار است که باید پیگیری اجرای برجام طبق فرمایش آقا را از دولت مطالبه کرد و با رصد تخلفات استکبار جهانی در اجرای آن به روشنگری پرداخت، و مراقب نفوذ دشمن بود.
3104---0912
* تأیید مشروط برجام از سوی رهبر معظم انقلاب تحقیر آمریکا بود که فکر می‌کرد خود را برای جشن تحقیر ایران آماده می‌کند.
5362---0919
* نامه تاریخی رهبر معظم انقلاب به آقای روحانی حاوی نکات مهمی است که واکاوی آن ضروری است: 1- در نگاه ایشان ریزبینی منتقدین در شناسایی نقاط کور برجام قابل تحسین است 2- ایشان به عداوت ذاتی و فراهسته‌ای آمریکا با نظام اسلامی (به دلیل استکبارستیزی و دفاع از مستضعفین که جوهره انقلاب است) توجه داده‌اند و اینکه راه منصرف کردن دشمن از توطئه، استحکام درونی و اقتدار ملی است 3- ایشان خط مزورانه آمریکا درروند مذاکرات هسته‌ای با هدف هوشیاری نسبت به نفوذ دشمن را متذکر شده‌اند 4- الزام به بستن قراردادهای مطمئن یا ضمانت اجرائی قوی از دیگر نکات این نامه مهم است.
5411---0918
 * اگر یزیدیان پلیدتوانستند با حضرت آقا اباعبدالله الحسین(ع) کنار بیایند و منطق حق را بپذیرند آمریکای مستکبر و شیطان بزرگ نیز با جمهوری اسلامی کنار خواهد آمد. هیچگاه نور و ظلمت در یک جا جمع نمی‌شوند. کسانی که از روی دلسوزی یا غفلت برای برقراری رابطه با این شیطان اکبر تلاش می‌کنند بدانند جز خسته کردن خود و ملت، فریفته شدن و ذلت‌پذیری چیزی عایدشان نمی‌شود.
علیمردانی
* ملت باغیرت ایران اسلامی پس از تحمل انواع تحقیر و توهین‌ها طی 2 سال اخیر چه در دیپلماسی خارجی و چه در برخی مدیریت‌های داخلی پیشنهاد واردات مدیر از خارج واقعا برایش قابل تحمل نیست. اگر فردی شایستگی و توان اداره امور محوله را ندارد می‌تواند کناره‌گیری کند چرا که شرعا و عرفا نباید زمامدار باشد. چرا برخی ضعف و ناتوانی خود را به سطح کلان کشور تعمیم می‌دهند؟ آیا این کوته‌بینی همانی نیست که رئیس‌جمهور آن را به منتقدین نسبت می‌داد؟ این همان سخن رزم‌آرا و انجماد فکری است که بداخلاقان با ابراز آن، مردم و جوانان را ناامید می‌سازند. فکر نمی‌کنید که وقت اصلاح و تعمیر مدیریتی در هیئت دولت رسیده تا 2 سال باقیمانده صورتی آبرومندانه به مدیریت اجرایی کشور داده شود و رنج مردم کمتر گردد؟!
محمودی
* نعمت رحمانی ولایت در بیانیه‌ای که درمورد برجام صادر شد شامل خاطی و غیرخاطی می‌شود. بنابراین خواص منفعل و مدافعان بی‌چون و چرا و بلاشرط برجام در سایه این پیام به خطاهای خود پی ببرند و برای اجرای خواسته‌های ایشان تلاش کنند.
طباطبائی- قم
* آیا تفسیر اقتصاد مقاومتی در دولت یعنی تعویض خودرو با وام 25 میلیونی و وسایل زندگی؟! خوب است تیم اقتصادی سری به حاشیه پایتخت بزنند تا فلسفه تاکید حضرت آقا بر اقتصاد مقاومتی و نحوه اجرای آن را متوجه شوند.
3550---0912
* در اخبار آمده آوارگان سوری، عراقی و افغانی که اکثرا زنان و کودکان هستند در مرزهای اروپایی مورد آزار قرار می‌گیرند، دلم به درد آمد. دنیا ببیند این همان فرهنگ غربی است که دولتهای سرمایه‌داری غرب به دنبال جهانی کردن آن هستند و پایگاه اشرافیت در کشورهای اسلامی و ایران نیز به دنبال آن است.
2539---021
* در برابر مواضع خصمانه صهیونیست‌ها و به طور کلی دشمنان انقلاب مثل گستاخی‌های جوانک‌های نادان رژیم آل سعود فقط مواضع انقلابی چاره‌ساز است چرا که سیاست سکوت و لبخند دشمنان را جسورتر کرده و می‌کند.
8949---0912
* ممکن است آمریکا از دید بعضی ابرقدرت و کدخدا باشد ولی برای ما مردم عددی نیست. همین باور بود که ما را در مقاومت قوی کرد و برده او نشدیم.
4517---0919
* چرا دارائی مسئولان باید از دید مردم پنهان بماند؟ مگر نه اینکه انقلاب مستضعفین علیه مستکبرین بوده و هست؟ این چه طرز تفکری است که حتی لیبرال‌ها هم آن را مردود می‌دانند؟ مگر نه اینکه دانستن حق مردم است. آیا نباید مردم بدانند که کاخ‌نشین‌ها حاکم برآنهایند یا افرادی مثل خودشان؟
امامی
* امیدواریم نامه اخیر رهبری و تعیین شروطی محکم برای اجازه اجرای برجام خیلی دقیق و بدون کوچکترین تخلف از سوی دولت به اجراء گذاشته شود، تا بتوان از وارد آمدن ضرر و زیان جبران‌ناپذیر به کشور جلوگیری کرد.
6115---0919
* از همان ابتدای ورود شبکه‌های اجتماعی مخرب نظیر وایبر، تلگرام، واتس‌آپ و... روشن بود که شبکه‌هایی به این گستردگی از روی دلسوزی و فعالیت صرف اجتماعی نیست بلکه نقشه دشمنان برای آلوده کردن جوانان و اعتیاد آنان به سرگرمی‌های پوچ و غفلت از مطالعه و دانش پروری است. همان بلائی که بر سر وهابیت آورده‌اند که انسان‌های خشک مغز به دنیا پمپاژ می‌کنند که هیچ منطقی جز منطق جنایت نمی‌شناسند و مسئولین امر هم متأسفانه تنها نظاره‌گر این موجند و گاهی نیز همراه و تقویت‌کننده موج! چه کسی و یا کسانی دارای وظیفه سالم‌سازی محیط اینترنت و... هستند؟
هادی و طاهری
* اگر آمریکا واقعاً مدعی مبارزه با داعش است چرا دولت عراق را تهدید می‌کند که اگر از روسیه برای بمباران مواضع داعش کمک بگیرد، کمک‌های خود را به عراق قطع می‌کند؟ آمریکا نه تنها قصد نابودی داعش و تکفیری‌ها را ندارد که از ورود دیگر کشورها برای نابودی این گروهک‌ها نیز جلوگیری می‌کند.
نصیری
* جبهه صهیونیستی آمریکائی انگلیسی با به راه انداختن حمام خون در فلسطین اشغالی و شهید کردن بیش از 50 فلسطینی در شرایطی که خسارت‌های جانی، مالی و سیاسی و... بی‌شماری به این جلادان در انتفاضه سوم وارد شده است، نه تنها قادر به خاموش کردن شعله انتفاضه نیست بلکه با شهادت هر نوجوان فلسطینی، مبارزان بیشتری با تأسی به او به صف انتفاضه پیوسته و عرصه هر لحظه بر جلادان صهیونیستی تنگ‌تر می‌شود تا به حول و قوه الهی زمینه محو غده سرطانی مهیا شود.
0291---0918
* وام‌هایی را که دولت قصد دارد تحت عنوان بسته اقتصادی برای رونق بخشیدن به اقتصاد کشور در اختیار شهروندان قرار دهد جز اینکه مردم را بدهکار خودشان بکند نتیجه دیگری ندارد.
1998---0912