kayhan.ir

کد خبر: ۵۹۱۴۸
تاریخ انتشار : ۰۵ آبان ۱۳۹۴ - ۲۰:۱۹

6 مجاهد ایرانی دیگر به شهدای مدافع حرم پیوستند

6 مدافع حرم ایرانی دیگر در راه مبارزه با تروریست‌های تکفیری به خیل شهدا پیوستند.


به گزارش فارس، شهیدان محمد ظهیری و جبار عراقی از خوزستان، ابوذر امجدیان از کرمانشاه، حمید رضا دایی تقی از اصفهان، پویا ایزدی از لنجان اصفهان و محمد رضا عسگری فرد از خرمشهر 6 مجاهدی بودند که در روزهای گذشته در دفاع از حرم حضرت زینب(س) و مبارزه با تروریست‌های تکفیری به شهادت رسیدند.
وداع خانواده‌های شهیدان «باقری» و «کریمی» با پیکر فرزندانشان
مراسم وداع با پیکرهای شهیدان عبدالله باقری و امین کریمی از شهدای مدافع حرم دیروز در محل معراج‌ شهدای تهران و با حضور خانواده‌های دو شهید، جمع کثیری از مردم و نیز کارکنان سپاه حفاظت انصارالمهدی برگزار شد.
به گزارش تسنیم، قرار است مراسم تشییع پیکر شهیدان عبدالله باقری و امین کریمی امروز ساعت 9 صبح از مقابل سپاه انصارالمهدی در میدان پاستور برگزار شود.
فردا هم مراسم تشییع دیگری از مقابل منزل این دو شهید برگزار می‌شود  و پیکر شهید  باقری در گلزار شهدای بهشت زهرای تهران و پیکر شهید کریمی با تصمیم خانواده این شهید در محل صحن امامزاده صالح به خاک سپرده خواهد شد.
شهیدان عبدالله باقری و امین کریمی از اعضای سپاه حفاظت انصارالمهدی در آستانه تاسوعا و عاشورای حسینی در درگیری با گروه‌های تروریستی داعش در شهر حلب سوریه به شهادت رسیدند.