kayhan.ir

کد خبر: ۵۹۱۴۴
تاریخ انتشار : ۰۵ آبان ۱۳۹۴ - ۲۰:۱۹

اخبار کوتاه از فوتبال


کی‌روش از مناظره تلویزیونی با دبیر فدراسیون شانه خالی کرد
پس از آنکه کارلوس کی روش در یک برنامه تلویزیونی دبیر فدراسیون فوتبال را متهم به تحریک کمیته اخلاق و.. کرد و بعد از آن اسدی،‌ سرمربی تیم ملی فوتبال را به حضور در مناظره‌ تلویزیونی دعوت کرد کی روش دیروز مجددا  در واکنش به تحولات اخیر بیانیه‌ای صادر کرد. در بیانیه کارلوس کی روش آمده است:1- به عنوان سرمربی تیم ملی همیشه باعث افتخار و سربلندی‌ام بوده که بتوانم در مناظره‌های عمومی (بازی‌ها) در مقابل حریفان شریفی که تیم‌هایی مانند کره جنوبی، آرژانتین، عراق، نیجریه، شیلی، سوئد، ژاپن و امارات بوده‌اند، حاضر باشم.2- همانطور که همه آگاه هستند به عنوان سرمربی تیم ملی نباید در شرایطی قرار گیرم که در این گونه مناظره‌های عمومی (بازی‌ها) در رسانه‌ها با دبیرکل فدراسیون فوتبال حضور داشته باشم. این عمل اخلاقی نیست و همین‌طور جزیی از وظایف و تعهدات بنده به شمار نمی‌آید.3- البته کاملا آماده هستم و باعث افتخار بنده خواهند بود که طبق دستور رئیس فدراسیون فوتبال و در حضور اعضای هیئت رییسه، رو در روی دبیرکل، این مناظره (بازی) را در مکان مناسب انجام دهم.
دبیر کل فدراسیون فوتبال دیروز قبل از بیانیه کی روش گفته بود :با توجه به تمام مطالب عنوان شده و اینکه پیش از این هم بارها گفته‌ام و در عمل هم نشان داده‌ام که برای منافع ملی کشورم سکوت کرده و بسیاری از مطالب را بیان نکرده‌ام، اما زمانی که موضوع شخصی شود و برخی افراد بدون اطلاع صحبت کنند، مجبور به پاسخگویی هستم. پس از آن برنامه تلویزیونی بسیاری از رسانه‌ها از من درخواست مصاحبه داشته‌اند و برای اینکه من هم به تنهایی به قاضی بزرگ که افکار عموم مردم عزیز کشورم است، نرفته باشم از سرمربی تیم ملی دعوت می‌کنم در همان برنامه تلویزیونی که درباره من صحبت کرده حضور یابد تا بتوانم به صورت رو در رو و بدون واسطه و هیچ مشکلی با وی صحبت کنم و مطالب مختلف را که در مدت حضورم در فدراسیون در مورد من مطرح شده را به‌طور مشروح به آگاهی مردم عزیز برسانم.
مشکل سپاهان، سرمربی این تیم نیست
رئیس هیئت مدیره سپاهان ضمن تکذیب مذاکره با سرمربی سابق استقلال از حسین فرکی حمایت کرد.منوچهر نیک‌فر در خصوص شرایط حسین فرکی در این تیم گفت: دلیلی نمی‌بینم که بخواهیم با این نتایج کادر فنی را سرزنش کنیم. چرا که نتایج ما خیلی هم ناامیدکننده نیست. این در حالی است که تیم‌هایی مثل فولاد، تراکتورسازی و پرسپولیس با این هم هزینه در حال حاضر در جدول پایین‌تر از سپاهان هستند و اینکه بخواهیم با یک شکست در مورد کادر فنی قضاوت کنیم خیلی زود است و مطمئن باشید در این شرایط وارد فاز تغییر مربی نخواهیم شد. مربی با قدرت به کارش ادامه می‌دهد تا تیم را نجات دهد.نیک‌فر گفت: هوادار باید حمایت کند، کادر فنی و بازیکنان هم باید به تلاش خود ادامه دهند چرا که مطمئنم تیم دوباره رو خواهد آمد و حرف‌های زیادی در ادامه لیگ برای گفتن خواهیم داشت. این مسائل هم حل خواهد شد.وی در پایان درباره شایعه مذاکره سپاهان با قلعه‌نویی گفت: اصلا این بحث را تأیید نمی‌کنم. در مورد تغییر سرمربی هیچ بحثی نداشتیم چون اعتقاد دارم که مشکل سپاهان سرمربی این تیم نیست.
خط و نشان دوباره مدیرعامل سایپا برای جلالی
مدیرعامل تیم فوتبال سایپا گفت: من شخصا تصمیم می‌گیرم که مجید جلالی باشد یا نباشد.بیت الله رضایی در پایان بازی دیروز سایپا با صبای قم باز هم خط و نشان کشید و گفت که من شخصاً می‌توانم در مورد سرمربی تیم فوتبال سایپا تصمیم‌گیری کنم که باشد یا نباشد این در حالی است که هیئت مدیره سایپا روز یکشنبه مصوب کرد که جلالی سرمربی تیم بماند و یا حتی تفاهمنامه سه ساله او با سایپا اجرایی شود. مدیر عامل سایپا دیروز گفت: نه فقط مجید جلالی بلکه هر مربی ممکن است یک روز باشد، یک روز نباشد.رضایی درمورد شایعه حضور امیر قلعه‌ نویی در سایپا گفت: ما با هیچ مربی صحبت نکرده‌ایم.مدیرعامل سایپا درمورد وضعیت میلاد میداوودی گفت: میلاد میداوودی از اسطوره‌های باشگاه سایپا است و در تیم ما می‌ماند و جایی نمی‌رود.
گل‌محمدی: تعویض‌های ریسکی‌ام جواب داد
سرمربی تیم فوتبال ذوب آهن اصفهان گفت: داد و فریادهای نیمکت ذوب آهن تاثیری در عملکرد داور بازی نداشت. یحیی گل‌محمدی در نشست خبری پس از بازی با تراکتورسازی اظهار کرد: رد و بدل شدن 8 گل در یک بازی نشان‌دهنده کیفیت بالای آن و تماشاگرپسند بودن آن است.وی افزود: بازی را بسیار خوب شروع کردیم ولی روی غافلگیری گل دریافت کردیم و در ادامه باز هم فشار خوبی روی تراکتور آوردیم و به گل هم رسیدیم. اما باز همه بی‌تجربگی و بی‌دقتی بازیکنانم باعث شد در دقیقه آخر نیمه اول تراکتور به گل دوم دست یابد.گل‌محمدی با بیان اینکه از جو احساسی رختکن برای جبران مافات استفاده کردیم عنوان کرد: نیمه دوم علی‌رغم بازی خوبی که انجام دادیم، در ضد حملات گل خوردیم و با این حال تعویض‌های ریسک‌پذیری انجام دادم و خوشبختانه توانستیم بازی را به تساوی بکشانیم.