kayhan.ir

کد خبر: ۵۹۱۴۱
تاریخ انتشار : ۰۵ آبان ۱۳۹۴ - ۲۰:۱۹
فولاد بالاخره در هفته دهم لیگ برتر فوتبال طعم پیروزی را چشید

بازگشت رویایی ذوب آهن در تبریز

هفته دهم لیگ برتر فوتبال با تساوی پرگل و تماشایی 4 بر 4 تراکتورسازی و ذوب‌آهن،دومین برد نفت تهران و اولین پیروزی فولاد خوزستان پس از 9 هفته ناکامی به پایان رسید.


هفته دهم لیگ برتر فوتبال عصر دیروز با انجام پنج بازی به پایان رسید.در پرگل‌ترین بازی هفته و یکی از زیباترین دیدار‌های فصل تاکنون تیم تراکتورسازی در مصافی بسیار تماشایی با نتیجه 4 بر 4 برابر ذوب آهن اصفهان متوقف شد. در این دیدار که در تبریز برگزار شد سروش رفیعی (16)، بختیار رحمانی (45 و 75) و شاهین ثاقبی (55) برای میزبان گل زدند و احسان پهلوان (27)، مرتضی تبریزی (81)، کاوه رضایی (86) و دانیال اسماعیلی‌فر (94) گل‌های مهمان را به ثمر رساندند. این دیدار یکی از پرگل‌ترین بازی‌های فصل تا اینجا بوده و هرچند تماشاگران زیادی از این بازی استقبال نکرده بودند، به یکی از زیباترین بازی‌های فصل بدل شد.شاگردان گل‌محمدی که در دقیقه 75 با نتیجه 4 بر یک از میزبان خود عقب افتاده بودند توانستند با نمایشی عالی در 15 دقیقه پایانی بازگشتی رویایی به بازی داشته باشند و در نهایت بازی را به تساوی کشیده و یک امتیاز شیرین از این دیدار خارج از خانه به دست بیاورد.تونی اولیویرا که باور نمی‌کرد تیمش پیروزی 4-1 را با تساوی عوض کرده باشد پس از سوت پایان بازی برای دقایقی کنار زمین ایستاده بود و از شدت ناراحتی دستانش را جلوی چشمانش گرفته بود.
در سایر دیدارها راه‌آهن در خانه برابر گسترش فولاد تبریز قرار گرفت اما این دیدار حاصلی جز تساوی بدون گل نداشت. در تهران تیم سایپامیزبان صبای قم بود که این بازی با نتیجه تساوی بدون گل تمام شد. در این دیدار وحید محمدزاده در دقیقه ۷۴ از زمین مسابقه اخراج شد تا سایپا ۱۰ نفره به کارش ادامه بدهد.در مشهد تیم نفت تهران با برتری 2 بر یک برابر پدیده، دومین پیروزی خود در فصل پانزدهم لیگ برتر را در هفته دهم کسب کرد. این تیم تا هفته نهم لیگ برتر هیچ بردی نداشت ولی در آن هفته نخستین پیروزی‌اش را کسب کرد.گل‌های نفت را حمید بوحمدان در دقیقه 26 و پیام صادقیان در دقیقه 56 از روی نقطه پنالتی به ثمر رساندند و مهدی خیری در دقیقه 49 تک گل پدیده را وارد دروازه نفت کرد. در آخرین دیدار دیروز  نیز تیم فولاد قعرنشین در خانه برابر سیاه جامگان با یک گل برنده شد تا بالاخره این تیم هم در فصل پانزدهم یک برد داشته باشد.در حالی که آخرین دیدار هفته دهم لیگ برتر فوتبال با تساوی بدون گل فولاد و سیاه جامگان رو به اتمام بود، ماتیاس چاگو در دقیقه 90 برای فولاد گل زد تا این تیم بالاخره در فصل پانزدهم یک برد به دست بیاورد. شکست یا تساوی فولاد در این بازی می‌توانست با برکناری دراگان اسکوچیچ همراه باشد اما گل چاگو فعلا این مربی را در اهواز نگه داشت.