kayhan.ir

کد خبر: ۵۹۱۴۰
تاریخ انتشار : ۰۵ آبان ۱۳۹۴ - ۲۰:۱۹

خواندنی از ورزش ایران


* تیم جودوی جوانان ایران با یک پیروزی و دو شکست به عنوان هفتم رقابت‌های تیمی جوانان جهان بسنده کرد.
* صبح دیروز کیومرث هاشمی، رئیس کمیته ملی المپیک در محل خانه کشتی حضور یافت و با اعضای تیم‌ملی کشتی فرنگی دیدار و گفت‌وگو کرد. وی در این دیدار ضمن صحبت با اعضای کادر فنی، در جریان مسائل مختلف این تیم قرار گرفت.
*پس از اینکه فدراسیون کشتی رقابت‌های کشتی پهلوانی را در ابعاد بین‌المللی برگزار کرد، اتحادیه جهانی کشتی این کشتی سنتی ایران را به عنوان یکی از سبک‌های سنتی زیرمجموعه‌اش رسما تایید کرد و آن را به ثبت رساند.
* مجمع انتخابات فدراسیون پزشکی ورزشی امروز  به ریاست نصرالله سجادی، معاون توسعه ورزش قهرمانی و حر‌فه‌ای وزارت ورزش و جوانان در آکادمی المپیک برگزار می‌شود.تا عصر دیروز دکتر لطفعلی پورکاظمی ،توحید سیف برقی و علیرضا اسدی از حضور در این انتخابات انصراف داده‌ بودند.اسامی کاندیدای حاضر در انتخابات فدراسیون پزشکی ورزشی به این شرح است: هوشنگ اسماعیلی،. دکتر امیر حسین براتی ،خشایار ثابتی، دکتر ابراهیم خادم ،محمد حسین ذوعلم، حسن سلمان نژاد، احمد فائقی، داوود رضا شفاعت ،دکتر رامین کردی، دکتر یوسف مقدس تبریزی ،سید رضا میرابوطالب، دکتر غلامرضا نوروزی و دکتر احمد هاشمیان.
* محمد بنا سرمربی تیم ملی کشتی فرنگی با بیان اینکه عبدولی بدون دلیل موجه در تمرینات تیم ‌ملی حضور نیافته است، گفت: به شدت با او برخورد می‌کنم و حتی امکان دارد تیم ‌ملی را از دست بدهد.