kayhan.ir

کد خبر: ۵۹۱۳۳
تاریخ انتشار : ۰۵ آبان ۱۳۹۴ - ۲۰:۲۰
در اربعین حسینی

آبادان بزرگ‌ترین موکب عزاداران حسینی را در شلمچه برپا می‌کند

فرماندار ویژه آبادان گفت: به مناسبت اربعین حسینی بزرگ‌ترین موکب عزاداران حسینی در شلمچه را برپا می‌کنیم.


به گزارش خبرگزاری فارس از آبادان، عزیزاله شهبازی در جلسه ستاد اربعین در محل سرسرای اجتماعات فرمانداری با اشاره به اینکه موضوع برپایی موکب عزاداران حسینی در منطقه شلمچه از پیشرفت خوبی به لحاظ اجرا برخوردار است، اظهار کرد: باید دستگاه‌های اجرایی مرتبط در این امر همکاری کنند.
وی ضمن تقدیر از اقدامات ادارات آبفا، گمرک و راه و شهرسازی آبادان در منطقه شلمچه عنوان کرد: در این مرحله نیاز به ورود شهرداری و سایر ادارات  از جمله آب، برق، مخابرات و غیره در زمینه تکمیل و ارائه خدمات روزانه به زوار هستیم.
فرماندار ویژه آبادان تصریح کرد:  با توجه به نزدیکی ایام اربعین حسینی ضرورت تسریع در انجام به موقع و مناسب اقدامات و فراهم‌سازی امکانات و تجهیزات مورد نیاز احساس می‌شود.
به گفته وی، شهرهای آبادان، ماهشهر، شادگان و امیدیه چهارشهر معین خرمشهر در زمینه ارائه  خدمات به زوار اربعین حسینی در شلمچه هستند.
شهبازی اضافه کرد: امسال زمینی در ابعاد 300 در 60 متر برای برپایی موکب عزاداران حسینی در ایام اربعین در منطقه شلمچه به آبادان اختصاص داده شده است.
معاون استاندار خوزستان از دستگاه‌های اجرایی شهرستان آبادان خواست تا ظرف مدت 10 روز آینده اقدامات تکمیلی خود در راستای ارائه خدمات به عزاداران حسینی در شلمچه را به اتمام برسانند.
فرماندار ویژه آبادان از اعلام آمادگی خیران شهرهای بهبهان، شادگان و دزفول برای ارائه خدمات به زوار در شلمچه خبر داد و تصریح کرد: باید علاوه بر کارهای زیربنایی در حوزه‌های فرهنگی و اجتماعی نیز اقداماتی انجام شود.
وی در پایان تاکید کرد: انجام بخشی از امور خدماتی در عراق نیز به عهده شهرداری آبادان سپرده شده است.