kayhan.ir

کد خبر: ۵۹۰۹۸
تاریخ انتشار : ۰۵ آبان ۱۳۹۴ - ۲۰:۱۸
انتفاضه نتانیاهو را به هذیان گویی انداخت؛

به دنبال طرحی هستم که با فشردن یک دکمه فلسطینی‌ها را بکشم !

نخست‌ وزیر رژیم صهیونیستی که به شدت از انتفاضه سوم کلافه شده طی اظهاراتی مضحک گفت: به دنبال طرحی است که با فشردن یک دکمه بتواند فلسطینیان را بکشد!


«بنیامین نتانیاهو» در تهدیدی تازه علیه فلسطینیان اظهار داشت تل‌آویو در پی توسعه طرحی است که به هر اسرائیلی اجازه می‌دهد تا در صورت احساس خطر با فشردن یک دکمه نیروهای امنیتی را به کمک بطلبد تا این نیروها در محل خطر حاضر شوند و مهاجم را بکشند یا بازداشت کنند!
به گزارش خبرگزاری صدا و سیما به نقل از خبرگزاری «سمای» فلسطین، نخست وزیر رژیم صهیونیستی که در نشست با اعضای کمیسیون امنیت و امور خارجی کنست سخن می‌گفت در ادامه با اشاره به رفتارهای محمودعباس افزود: « او از یک سو به افزایش خشونت در قدس تشویق می‌کند و از سوی دیگر دستور برخورد با تظاهرات فلسطینیان در کرانه باختری را صادر می‌کند.»
تحلیلگران منطقه معتقدند این اظهارات مضحک بیش از هر چیز ناشی از ترس و وحشتی است که به دلیل عملیات اخیر فلسطینیان در میان اسرائیلی‌ها به وجود آمده و نتانیاهو را به هذیان‌گویی وادار کرده است.
نخست وزیر رژیم صهیونیستی همچنین اعلام کرده که «به هیچ وجه اجازه تشکیل کشور فلسطین را نخواهد داد و صهیونیست‌ها تا ابد دست به سلاح بوده و اراضی فلسطینیان را تحت سیطره خواهند داشت.»
نتانیاهو در عین حال تاکید کرده «اگر امروز در فلسطین انتخابات برگزار شود حماس پیروز این انتخابات خواهد بود.»
ادامه انتفاضه
از سوی دیگر وزارت بهداشت فلسطین اعلام کرد با شهادت سه فلسطینی دیگر در شهر الخلیل در طی درگیری‌ با نظامیان رژیم صهیونیستی، تعداد شهدای انتفاضه قدس به 61 شهید و بیش از 2000زخمی افزایش یافت.
به گفته منابع فلسطینی از آغاز انتفاضه سوم فلسطین تاکنون رژیم صهیونیستی بیش از 1250 نفر را بازداشت کرده است.امروز مصادف با بیست و هفتمین روز انتفاضه قدس است و درگیری میان فلسطینی‌ها و صهیونیست‌ها در مناطق مختلف کرانه باختری همچنان ادامه دارد.اهانت به مقدسات اسلامی فلسطینیان به ویژه مسجد الاقصی و زمزمه طرح تقسیم زمانی و مکانی بیت‌المقدس از سوی رژیم صهیونیستی موجی از اعتراض‌های گسترده‌ فلسطینیان علیه این رژیم را به راه انداخته که از سوی فلسطینیان «انتفاضه قدس» نام گرفته است. رژیم صهیونیستی با پیشرفته‌ترین ابزارهای جنگی و حمایت‌های غرب، مرتجعین عرب و سازمان ملل در مقابل ملتی که با دست خالی می‌جنگند قد علم  کرده و به تک‌تک صهیونیست‌ها نیز مجوز حمل سلاح را صادر کرده است، این در حالی است که جوانان فلسطینی اعلام کرده‌اند با دست خالی هم می‌توانند با رژیم صهیونیستی مقابله کنند و از شهادت استقبال می‌کنند.
خبر دیگر اینکه هواپیماهای رژیم صهیونیستی دوشنبه شب به غزه حمله و زیرساخت‌های این منطقه تحت محاصره را مجدداً هدف قرار دادند.