kayhan.ir

کد خبر: ۵۹۰۸۱
تاریخ انتشار : ۰۵ آبان ۱۳۹۴ - ۱۹:۴۳

نیاز به 230 میلیارد ریال برای تکمیل پروژه‌های راهسازی شرق اصفهان

230 میلیارد ریال اعتبار برای تکمیل پروژه‌های راهسازی در شرق اصفهان نیاز است که تاکنون 197 میلیارد ریال هزینه شده است.


اصفهان- خبرنگار کیهان:

مدیرساخت و توسعه راههای اداره کل راه و شهرسازی اصفهان از تعریض محور کلیشاد-اسلام‌آباد  واقع در محور اصفهان به ورزنه به طول 11 کیلومتر خبر داد و گفت: 9 کیلومتر این محور آسفالت شده و آسفالت 2 کیلومتر دیگر در نیمه اول آبان ماه با 40 میلیارد ریال هزینه به اتمام خواهد رسید.
حمیدرضا امیرخانی افزود: تعریض محور اسلام‌آباد- سه راهی سیان واقع در محور اصفهان به ورزنه نیز به طول 14 کیلومتر در حال انجام است که 9 کیلومتر آن آماده آسفالت است و تاکنون 25 میلیارد ریال برای این محور هزینه شده و جهت تکمیل 60 میلیارد ریال اعتبار مورد نیاز است.
وی از تعریض و چهارخطه کردن محور اژیه- ورزنه به طول 21 کیلومتر خبر داد و گفت: تاکنون 120 میلیارد ریال در این پروژه هزینه شده که جهت تکمیل آن 70 میلیارد ریال اعتبار مورد نیاز است.
امیرخانی گفت: احداث باند دوم هرند- کوهپایه به طول 14/5 کیلومتر در دست اجرا است که 5 کیلومتر از این محور تا 20 روز آینده آسفالت می‌شود که در صورت تامین اعتبار این پروژه تا پایان نیمه اول سال آتی به بهره‌برداری خواهد رسید.
وی اظهار کرد: تاکنون 12 میلیارد ریال جهت احداث باند دوم هرند-کوهپایه هزینه شده که جهت اتمام 100 میلیارد ریال اعتبار نیاز دارد.