kayhan.ir

کد خبر: ۵۸۹۵
تاریخ انتشار : ۲۸ بهمن ۱۳۹۲ - ۲۱:۰۷

حوادث کوتاه از کشور


زلزله فارس را لرزاند

تهران- ایرنا: زمین لرزه‌ای به بزرگی 4/1 درجه در مقیاس ریشتر صبح دوشنبه برخی مناطق استان فارس را در جنوب ایران لرزاند.
به گزارش مرکز لرزه‌نگاری مؤسسه ژئوفیزیک دانشگاه تهران، این زمین لرزه در ساعت 7 و 40 دقیقه و 8 ثانیه روز دوشنبه در مرز استان‌های فارس، بوشهر و هرمزگان- حوالی مهر به وقوع پیوست.
براساس همین گزارش مدیر کل مدیریت بحران استان فارس گفت: زلزله صبح دوشنبه که حوالی شهرستان مهر این استان رخ داد، خسارت به دنبال نداشته است.

فروپاشی شبکه قاچاق

شوشتر- خبرنگار کیهان :فرمانده انتظامی شوشتر از انهدام یک باند توزیع کننده مواد مخدر و کشف 100 کیلوگرم مواد مخدر خبر داد.
سرهنگ صادق تاجی‌پور افزود: مأموران پس از شناسایی مخفیگاه اعضای این باند با هماهنگی مقام قضایی طی عملیاتی ضربتی منزل را مورد بازرسی قرار داده و مقدار یکصد کیلوگرم ماده مخدر تریاک را از داخل یک دستگاه خودرو سواری پژو کشف کردند.
هر 3 عضو این باند به همراه مواد مخدر مکشوفه تحویل مرجع قضایی شدند.

مرگ نوجوان

تبریز- خبرنگار کیهان:گاز گرفتگی در منزلی در زعفرانیه تبریز، موجب فوت یک نوجوان 16 ساله شد.
به گزارش امروز مرکز مدیریت حوادث و فوریت‌های پزشکی آذربایجان شرقی، افزایش غلظت منوکسید کربن، موجب مرگ نوجوان مزبور شده است.

کشف 750 کیلو تریاک

کرمان- واحد مرکزی خبر: 750 کیلوگرم تریاک از قاچاقچیان در شهرستان رودبار در جنوب استان کرمان کشف شد.
فرمانده انتظامی شهرستان رودبار گفت: این مقدار تریاک حین کنترل خودروهای عبوری در محورهای مواصلاتی از یک دستگاه خودرو نیسان کشف و ضبط شد. سرهنگ قزلباش افزود: در این زمینه یک قاچاقچی دستگیر و تحویل مقامات قضایی شد.

توقیف 300 کیلو حشیش

بندرعباس- واحد مرکزی خبر: مأموران انتظامی میناب حدود 300 کیلوگرم حشیش کشف و ضبط کردند. فرمانده انتظامی میناب گفت: مواد مخدر، هنگام گشت‌زنی در جاده اصلی روستای در پهن به داوری، از یک دستگاه وانت به دست آمد.
سرهنگ دیده‌ور افزود: راننده خودرو که بی‌توجه به فرمان پلیس فرار کرد اما پس از تعقیب و گریز به همراه دیگر سرنشین خودرو دستگیر شد.

جلوگیری از انتقال هروئین

سنندج- ایرنا: سرپرست پلیس مبارزه با مواد مخدر انتظامی استان کردستان از کشف و ضبط سه کیلو و 802 گرم ماده مخدر هروئین توسط مأموران اداره عملیات ویژه این پلیس خبر داد.
سرهنگ «محمد دلیری» افزود: این میزان هروئین توسط اعضای یک باند حرفه‌ای تهیه و توزیع مواد مخدر از یکی از استان‌های شمال غرب کشور به شهر سنندج منتقل شده بود.