kayhan.ir

کد خبر: ۵۸۳۸۵
تاریخ انتشار : ۲۶ مهر ۱۳۹۴ - ۲۰:۵۰

اخبار کوتاه از فوتبال

افشارزاده: باحمایت وزیر تا آخر با استقلال ادامه می‌دهم
مدیرعامل استقلال می‌گوید فعلا به کارش در این باشگاه ادامه می‌دهد. او تاکید دارد که به دنبال حل حقوقی مشکل دوشغله بودنش است.بهرام افشارزاده در پاسخ به این سوال که تا چه زمانی در استقلال› خواهد ماند، گفت: من درحال حاضر به کارم در باشگاه استقلال ادامه می‌دهم. یک بحث حقوقی درباره دو شغله بودن مطرح شد که به لحاظ قانونی سعی در حل آن داریم. من قبلا هم گفته بودم که تا هر زمانی مشغول به کار باشم، با تمام قدرت کار می‌کنم. الان هم با حمایت وزیر محترم ورزش به کارم تا آخرین لحظه ادامه می‌دهم.وی ادامه داد: درحال حاضر کار قرارداد ما با اسپانسر که در کنار اسپانسر فعلی باشگاه است، تقریبا نهایی شده است. این اسپانسر قرار است برخی از مشکلات مالی ما را پوشش دهد.
دایی: برانکو به این شکل نمی‌تواند موفق شود
سرمربی تیم فوتبال صبای قم گفت: من برای برانکو احترام قائلم، او می‌تواند موفق شود اما نه با این شکل.علی دایی دیروز در باره صحبت‌های برانکو پس از بازی پرسپولیس – صبا گفت:برانکو بزرگ من است و احترام خاصی برای او قائل هستم. به هر حال او هم نظر خود را داده است. همانطور که من نظرم را گفتم. شاید او از دید دیگری بازی را نگاه کرده است. ما همه به یک گونه بازی را نگاه نمی‌کنیم. شاید او مدل دیگری بازی را نگاه کرده است. مطمئنا می‌تواند موفق باشد اما به این شکل فکر نکنم بتواند موفقیتی به دست آورد.
البته پس از اظهارات دایی،برانکو هم درباره اظهارات سرمربی صبا گفت: من نمی‌دانم منظور دایی از این صحبت‌ها چه بوده است. خبرنگاران در نشست خبری به من گفتند دایی آن صحبت‌ها را انجام داده و من هم اعلام کردم اگر داور می‌خواست به نفع ما بگیرد آن صحنه پنالتی را که روی طارمی انجام شد را اعلام می‌کرد. برای من عجیب است که دایی این صحبت‌ها را کرده و من هم به خبرنگاران گفتم شاید تیم صبا عادت دارد که داور به نفعشان سوت بزند که این بار این اتفاق نیفتاده است.برانکو درباره اینکه دایی گفته او با این روش کار موفق نمی‌شود ادامه داد: همه بدانند که روش کاری من فقط تمرین دادن است و روش کار دیگری را بلد نیستم.
محرومیت یک جلسه‌ای مکانی
کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال سوشا مکانی را به دلیل رفتار زننده در دیدار با ملوان در جام حذفی یک جلسه از همراهی تیمش محروم کرد.طبق گزارش کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال سوشا مکانی دروازه بان تیم پرسپولیس در این دیدار رفتار زننده از خود بروز داد که پس از غیبت وی در دو جلسه کمیته انضباطی جهت ادای توضیحات مکانی به استناد بند 5 ماده 66 آیین نامه انضباطی به یک جلسه محرومیت از همراهی تیم مربوطه در اولین مسابقه رسمی محروم و به پرداخت پنجاه میلیون ریال جریمه نقدی محکوم شد. به این ترتیب این دروازه بان که با توجه به دو اخطاره شدن دیدار جام حذفی تیمش برابر ذوب را از دست داده است  با این محرومیت جدید، بازی این هفته برابر سیاه جامگان را هم غایب خواهد بود. برانکو ایوانکوویچ به احتمال فراوان دوباره ایمان صادقی را به عنوان دروازه‌بان نخست خود در این دو دیدار انتخاب خواهد کرد. البته باشگاه پرسپولیس دیروز با ارسال نامه‌ای برای رئیس فدراسیون فوتبال نسبت به محرومیت یک جلسه‌ای دروازه‌بان خود اعتراض کرد.
استقلال و پرسپولیس؛ ۱۳ آبان در جام حذفی به میدان می‌روند
با مشخص شدن برنامه رقابت‌های جام حذفی احتمال تعویق اردوی تیم ملی نیز وجود دارد.رقابت‌های جام حذفی در مراحل یک هشتم نهایی و یک چهارم نهایی طی 5 دیدار در تاریخ 13 آبان‌ماه امسال پیگیری خواهد شد. این در حالی است که قرار بود اردوی تیم ملی فوتبال برای دو بازی مقابل ترکمنستان و گوام در تاریخ 11 آبان آغاز شود که با مشخص شدن برنامه جام حذفی به احتمال زیاد اردوی تیم ملی با تأخیر مواجه شده و از 14 آبان آغاز خواهد شد.البته این امکان وجود دارد که کی‌روش در موعد مقرر اردوی آماده‌سازی تیم ملی را بدون حضور بازیکنانی که تیم‌های باشگاهی آنها در جام حذفی بازی دارند، آغاز کند.در مجموع طبق این برنامه، مسابقات تا چهارشنبه 13 آبان برگزار می‌شود:*مرحله یک هشتم نهایی:استقلال – فولاد، پدیده – نفت *مرحله یک چهارم نهایی:سایپا – تراکتورسازی، ذوب آهن – پرسپولیس ،راه‌آهن - سپاهان
سوئد با دانمارک روبرو شد، بوسنی با ایرلند
در حالی که چهره 20 تیم صعود کرده به رقابت‌های یورو 2016 مشخص شده است، قرعه‌کشی پلی آف بین هشت تیم باقی‌مانده نیز انجام شد که در آن تیم‌ها باید به ترتیب زیر با هم دیدار کنند.*سوئد – دانمارک*بوسنی – ایرلند*اوکراین – اسلوونی*مجارستان – نروژ
دیدارهای رفت این رقابت‌ها در روزهای21، 22 و 23 آبان برگزار می‌شوند و دیدارهای برگشت هم در تاریخ‌های 24، 25 و 26 آبان انجام خواهد شد.