kayhan.ir

کد خبر: ۵۷۹۹۶
تاریخ انتشار : ۲۱ مهر ۱۳۹۴ - ۱۸:۳۳

کیهان و خوانندگان

33110065 ساعت 3 تا 6 بعدازظهر33916546 تمام ساعات شبانه‌روز


* با تدبیر ریاست‌مجلس و جار و جنجال برنامه‌ریزی شده دولتی‌ها و روزنامه‌های زنجیره‌ای و تصویب طرحی که نقض کننده مصوبه قبلی مجلس است اولین نشانه‌های فتح‌الفتوح برجام در خارج با برداشتن تحریم صادرات نوشابه‌های آمریکایی به ایران و ایجاد اشتغال بیشتر برای کارگران آمریکایی و نیز افت شاخص‌های بورس و رشد نرخ ارز آشکار شد. مصوبه‌ای رقم خورد که بدون ارائه لایحه به مجلس بود و در تسهیل اجرای برجامی که طبق اظهارات رئیس‌جمهور نه ایشان آن را امضا کرده و نه تیم مذاکره کننده! مردم نیز همچنان منتظر و چشم به راه وعده‌های رونق کسب و کار و به تبع آن سفره قوت‌شان هستند.
نراقی
* دولت یازدهم همیشه با جار و جنجال و فریاد مظلوم‌نمایی به حاشیه‌سازی می‌پردازد و با فضاسازی ظاهری نمایندگان مجلس را به حاشیه می‌راند تا تصمیم صحیحی برای آینده ملت اتخاذ نشود. اقدام متقابل این دولت در برابر عهدشکنی طرف مقابل به طنز بیشتر شبیه است.
8612---0912
* هر مطلبی که روزنامه کیهان در جهت دلسوزی برای نظام و مردم می‌نویسد و دولتمردان به عکس آن عمل می‌کنند، بعد از مدتی صحت نوشته‌های کیهان بر همگان روشن می‌شود الان هم که مدتی است مطالب کیهان به صورت علمی و تخصصی درمورد برجام چاپ می‌شود و باز هم آقایان توجه نکرده‌اند. ولی به زودی زود مشکلاتی که به واسطه برجام بعدها با آن روبه‌رو می‌شویم مشخص خواهد شد و خواهند گفت این همه را قبلاً کیهان گوشزد کرده بود و قابل پیش‌بینی بود.
امیری
* لطف کنید به‌ طور دوستانه به آقای حسینیان تذکر بدهید که با چنین شوخی‌هایی بهانه به دست هوچی‌گران ندهد. به قدر کافی درد داریم!
2788---0937
* درحالی که هنوز عطر احرام‌پوشان جان باخته منا در مازندران پیچیده و هنوز ده‌ها پیکر آنان بازنگشته است پیکر غرق به خون سردار همدانی روی دست امت حزب‌الله تشییع می‌شود جلوی چشم رئیس‌جمهور نوازندگان مازنی می‌نوازند و می‌رقصند. به عنوان یک مازندرانی در آستانه ماه محرم شرمنده شدم!
ولیزاده- بابل
* بزرگترین ضربه به یک کشور بی‌اعتماد شدن مردم به مسئولان است و متأسفانه آقای رئیس‌جمهور با سخنرانی‌های احساسی که مثلاً از رکود خارج شده‌ایم و تورم پایین آمده این بی‌اعتمادی را هر روز بیشتر می‌کنند. شاید نشانه‌اش جمعیت کمی بود که در اجتماع‌ ساری برای سخنرانی ایشان جمع شدند.
علی مردانی
* رفع تحریم واردات نوشابه و سیگار! پس معنی فتح‌الفتوح این بود!
7873---0912
*لغو تحریم صادرات نوشابه آمریکایی به ایران توهین بزرگی به دولت و مسئولان می‌باشد. معلوم نیست دولتمردان چرا این توهین‌ها را می‌شنوند و عکس‌العمل نشان نمی‌دهند؟
2691---0912
* یکشنبه 7/19/ آقای صالحی رئیس سازمان انرژی اتمی در مجلس فریاد می‌کشید قبلاً هم دکتر ظریف و عراقچی در مجلس و در کمیسیون برجام داد و فریاد می‌زدند اگر این آقایان در مذاکرات 5+1 نیز به جای خنده‌های بی‌معنی با دشمنان نظام این‌گونه برخورد می‌کردند این کلاه گشاد در برجام بر سر کشور نمی‌رفت.
2731---0913
* اجرای برجام درحالی که آمریکا هر از چندگاه صحبت از تشدید تحریم‌ها علیه ایران می‌کند منطقی نیست. هرگز گمان نمی‌کردیم نمایندگان به این نحوه کنترل بی‌خاصیت بر اجرای برجام رأی مثبت دهند.
سلیمان بلغار
* متأسفانه مجلس و ریاست آن نتوانستند از گرفتاری بیشتر دولت در دام مکر آمریکا در برجام جلوگیری کنند. امیدوارم شورای محترم نگهبان این برنامه کاپیتولاسیونی را متوقف سازد. واقعاً مجلس و رئیس آن با موضع‌گیری‌های چند پهلو فردا چه پاسخی در محضر خداوند، شهدا و ایثارگران و ملت خواهند داشت؟
0518---0910 و 6094---0912 شجاع از بوکان و 0344---0919
* بابت تصویب توافق برجام در مجلس که با روش عجیب رئیس مجلس صورت گرفت سخت ناراحت هستم. خدا می‌داند از نگرانی نسبت به آینده این کشور شهید داده شب خوابم نبرد. در آینده تاریخ نسبت به نمایندگانی که به این طرح رأی دادند چگونه قضاوت خواهد کرد؟
حبیبی
* مدال افتخاری را که خانم شرمن سخنگوی جبهه کفر بابت تصویب طرح برجام در مجلس شورای اسلامی به گردن رئیس مجلس و نمایندگان موافق طرح انداخت مبارکشان باشد. فقط بدانند که بد معامله‌ای کردند.
نیک‌نام
* خداوند از تقصیر دولتی‌ها و مجلسی‌هایی که اقتصاد مقاومتی را رها کرده و حاضر شدند توان علمی و دفاعی کشور را به چند وعده و وعید نسیه آمریکایی‌ها در طرح برجام بفروشند، نخواهد گذشت. خدا می‌داند قلبم به درد آمده است. این چه کاری بود که کردند؟
اصغر کردبچه- راننده
* به نمایندگان موافق برجام عرض می‌کنم عزتی را که دولت برای مردم از آن دم می‌زند، خیلی زودتر از آن ملت با تمام وجود در ماجرای منا لمس کرد. از اینکه کشور را با رأی خود مستعمره شیاطین کنیم باید از خدا و خون شهدا و رهبری و ملت حیا کنیم.
0326---0912
* بعضی از روزنامه‌های اصلاح‌طلب چه رابطه‌ای با تکفیری‌ها دارند که با شهید حرم این‌گونه کینه‌ورزانه برخورد می‌کنند؟
8835---0911
* یک روزنامه دوم خردادی شهادت «سردار همدانی» را کشته شدن توصیف کرده است. البته وقتی آنها آبراهام لینکلن را شهید می‌دانند، چنین تیتری از آنها بعید نیست.
7151---021
* سرلشکر پاسدار شهید حسین همدانی که دو نشان فتح از دست علمدار زمان ولایت‌فقیه دریافت کرده بود با شهادتش به سربازان ولایت فهماند که آمریکا شیطان بزرگ است که تنها با جهاد و شهادت می‌شود با شیطان مذاکره کرد.
چراغی- همدان
* ما الان 36 سال است که در تحریم هستیم و قبل از انقلاب هم چکمه‌های استکبار از طریق  رژیم حاکم ستمشاهی بر گلوی ما فشار می‌آورد حال که ما همه مشکلات و تحریم‌ها را تحمل کردیم و در نتیجه آن به این همه پیشرفت در صنایع هوایی، فضائی،‌ دریایی و مسائل هسته‌ای و فناوری‌های نانو و... دست یافتیم آیا خدا را خوش می‌آید که امروز ما با دست خودمان، خودمان را تحریم کنیم.
2340---0912
* به دولتمردان عرض می‌کنم با سخنرانی و برجام برجام کردن گرهی از مشکلات ما تأمین اجتماعی‌های بازنشسته باز نمی شود و گرسنه‌ای سیر نمی‌گردد و به جای سخنان و شعارهای انتخاباتی، تدبیری برای بازکردن گره‌های کور بیندیشید و قدمی برای حل مشکل گرانی، تورم و رکود بردارید.
رجب‌پور
* وقتی وندی شرمن خبیث می‌گوید طرح یک فوریتی مجلس ایران نیاز آمریکا را برآورده می‌کند نمایندگان چه پاسخی به ملت و ولایت دارند؟
2561---0939
* به گفته حجت‌الاسلام والمسلمین قاضی‌عسگر مسئول بعثه مقام معظم رهبری تمام مسلمانان در مورد فاجعه منا چشمشان به ایران است. به قول سید بزرگوار سیدحسن نصرالله اگر فریاد ایران نبود آل سعود بر فاجعه منا سرپوش می‌گذاشت. به عنوان یک ایرانی که به رئیس‌جمهور رأی داده‌ام و او نیز به قانون اساسی سوگند یاد کرده که مجری قانون اساسی باشد و اعتبار از دست رفته گذرنامه ایرانی را بازگرداند می‌پرسم آیا اگر نهیب ولایت نبود در موضوع منا اعتبار و آبرویی برای کشور باقی می‌ماند؟
8492---0913
* آقای رئیس‌جمهور جواب نامه چهار وزیر در خصوص بحرانی بودن اقتصاد کشور و ادعای آمریکا مبنی بر برداشت غرامت از اموال بلوکه شده ایران را بدهند جواب دادن ایشان به انتقادهای منتقدین هسته‌ای پیش‌کش.
 سوری