kayhan.ir

کد خبر: ۵۷۱۶۰
تاریخ انتشار : ۱۲ مهر ۱۳۹۴ - ۲۳:۰۰

کیهان و خوانندگان

33110065 ساعت 3 تا 6 بعدازظهر
33916546 تمام ساعات شبانه‌روز
سامانه پیام کوتاه 30002323


* به داشتن رهبری حکیم و مقتدر به خود می‌بالم و برای عمر بابرکت و باعزت ایشان دست به دعا بر می‌دارم. خداوند سایه وجودشان را بر سر این ملت مستدام بدارد.
2066---0935
* سخنان شجاعانه، خردمندانه و مدبرانه رهبر فرزانه انقلاب اسلامی توانست بخشی از دردهای دردمندان عالم اسلام را در حادثه منا التیام بخشد و لرزه بر اندام وهابی‌های ملعون و حامیان آنها بیندازد. برای سلامتی رهبر عزیزمان و نابودی آل‌سعود دعا می‌کنیم.
2257---0916
* با سپاس از رهبر مقتدر و عزیزمان که پوزه آل سعود را به خاک مالیدند، اعلام می‌کنم ما نسل سوم بسیجیان انقلاب پشت سر ولایت تا آخر ایستاده‌ایم و منتظر فرمان رهبری برای قلع و قمع آل‌سعود و هر دشمن کوچک و بزرگ دیگری هستیم که هوس کمترین تعرضی به حقوق مسلمانمان را داشته باشد.
خامی‌زاده- طاهری
* امام راحل(ره) فرمودند اگر ما از آمریکا بگذریم از آل‌سعود نخواهیم گذشت و جنایات آل‌سعود با آب زمزم هم پاک نخواهد شد. انتظار می‌رود رئیس جمهور با الهام گرفتن از قاطعیت و صلابت رهبری معظم انقلاب در احقاق حقوق ملت مظلوم به ویژه خانواده‌های حجاج خانه خدا اهتمام ورزیده و ذره‌ای کوتاه نیاید.
سهراب جوانفر از بابل
* اولین کسانی که در قضیه جان باختگان ایرانی در منا باید درس عبرت بگیرند دولتمردان ما هستند چرا که این ماجرا ثابت کرد از طریق دیپلماسی لبخند با غرب و عوامل مزدور آنان نمی‌توانند برای ملت عزت و افتخار خلق کنند.
دکتر طوسی‌زاده
* بیانات رهبر معظم انقلاب در جمع دانشجویان دانشگاه افسری گوشه‌ای کوچک از عزت‌خواهی و تفسیر حقیقی نرمش قهرمانانه و درسی برای دیپلماسی خفته در آلودگی‌های برجام است. جناب ظریف به جای نشست و برخاست بی‌حاصل با کری و دیدار به ظاهر تصادفی با اوباما باید کمی پای درس دیپلماسی امام خمینی(ره) و خلف صالحش بنشیند تا به منافع ملی و عزت نظام اسلامی توجه نماید. این ملاقات به ظاهر تصادفی خدشه بر چهره نظام اسلامی وارد کرد. با این حال انتظار می‌رود با پی‌گیری سریع و صریح مسئله حج از خجالت ملت ایران درآیند.
محمودی
* دولتمردان اگر امروز می‌گویند اتفاقی به مصافحه با رئیس جمهور آمریکا رفته‌اند در روز آخر یعنی روز بالا رفتن پرده‌ها،‌ باید جواب هزاران شهید جنگ تحمیلی و شهدای هسته‌ای و خانواده آنان را بدهند. دستگاه خداوند بی‌حساب و کتاب نیست. برای آن روز در تدارک جواب باشند.
4710---0912
* من از جانبازان به تحصن نشسته در جلوی مجلس شورای اسلامی در اعتراض به برجام بودم. خواسته ما این بود که نمایندگان‌مان زیر بار تعهدات گسترده در این توافق نروند و خدای ناکرده ایران را به وعده‌های نسیه غرب نفروشند. این خواسته همچنان پابرجاست.
مشایخی
* امیدواریم مجلس انقلابی برجام سراسر داده‌های نقد و گرفته‌های نسیه را رد کند.
نجاری
* دولت باید مجری قانون اساسی و سیاست‌های اعلامی رهبر معظم انقلاب باشد و سیاست جمهوری اسلامی عدم ارتباط با شیاطین و شیطان بزرگ است. به جای طراحی سناریو تماس‌های «اتفاقی» و این همه حاشیه‌سازی برای آن به مدیریت جهادی و اجرای اقتصاد مقاومتی پایبند باشند.
5893---0912
* گویا شیطان بزرگ روی رفتار اشداء علی ‌المؤمنین و رحماء علی الکفار دولت تدبیر حساب ویژه‌ای باز کرده است، هر چند می‌داند که نظام ولایی، در نهایت مانع انحرافات بزرگ خواهد شد. شیطان بزرگ از رهبری مقتدر و اقتدای ده‌ها میلیون بسیجیان و ارتشیان و سپاهیان ولایی به او  می‌ترسد.
1359---0919
* مسئولین در نظام جمهوری اسلامی به برکت خون شهدا به صدارت رسیده‌اند و ملت شهیدپرور اجازه کنار آمدن آنان با شیطان اکبر را نمی‌دهند. به آقای ظریف عرض می‌کنم شما حق نداشتید به عنوان نماینده جمهوری اسلامی با فرد خونخوار و جنایتکاری چون اوباما دست بدهید، در هر شرایطی که قرار داشتید.
6726---0916
* چگونه می‌شود در طول سی و اندی سال بعد از انقلاب دیدار تصادفی مسئولان کشور با خوک‌های آمریکایی پیش نمی‌آید ولی در این دولت که برخی برای غربی‌ها غش می‌کنند این دیدار اتفاق می‌افتد و برای سرپوش گذاشتن روی آن، دیدار خود را تصادفی اعلام می‌کنند. چرا این تصادف دقیقاً زمانی صورت می‌گیرد که قبلاً درباره آن تبلیغات شده است؟!
1138---0913
* شعار مرگ بر آمریکا جزو جوهره انقلاب است و با هیچ انتخاباتی نه 92 و نه غیر 92 قابل تغییر نیست. طرفداران غرب خواب حذف شعار مرگ بر آمریکا را از سر به دور کنند. این کار شدنی نیست. امام راحل(ره) فرمود: ما آمریکا را زیر پا له می‌کنیم و این آغاز کار است.
نیکنام- قم
* پیشنهاد کنید رأی‌گیری مجلس برای برجام به صورت علنی باشد تا مردم بدانند چه کسانی با رأی مثبت خود به برجام سالها کشور را در معرض یک تهدید ملی جدی قرار می‌دهند و راه نفوذ دشمن را به کشور باز می‌کنند.
3014---0912
* عملکرد و خط‌مشی دوساله دولت یازدهم در قبال ارزش‌های انقلابی و عزت و کرامت ایران در سیاست خارجی و داخلی حاکی از نفوذ یک جریان غرب‌گرا، استحاله‌شده و قدرت‌طلب در بدنه تصمیم‌ساز آن است.
قاسمی
* پوتین رئیس‌جمهور روسیه تا مجلس این کشور قانون عملیات در سوریه را از تصویب نگذراند نیروهای نظامی و جنگنده‌های خود را وارد عملیات نکرد ولی در ایران کسانی که با سوگند به قانون اساسی روی کار آمده‌اند قانون اساسی را دور زده و بدون اعلام نظر مجلس اجرای برجام را آغاز کردند.
6115---0919
* مسئولین دولتی و بانک مرکزی دائم وعده کاهش نرخ دلار و ارز را می‌دهند ولی مردم در بازار چیز دیگری را مشاهده می‌کنند. انتظار می‌رود با مردم صادقانه برخورد شود و اگر توان کاهش ندارند دائم این ادعاها را رسانه‌ای نکنند.
5591---0912
* آل سعود میهمان‌کش باید از خجالت و ننگ بمیرند که با اقدامات مرموز و جنایتکارانه‌شان در قرن 21 میهمانان خانه خدا به هنگام ادای فریضه دینی اکثرا به علت تشنگی و نبود آب دعوت حق را لبیک گفتند. تاوان کشتن بیش از 6 هزار زائر تشنه‌خانه خدا خیلی سنگین است. مطمئن باشند پرونده این کشتار در کنار کشتار مردم مظلوم یمن قرار می‌گیرد. میزبان اصلی حجاج پروردگار عالمیان است، که آل‌سعود منحوس از او بی‌خبر است. دیری نخواهد پایید که آل سعود پاسخ این مصیبت را که بر مسلمانان وارد ساخت خواهد دید.
طالعی
* تا دو سال قبل آمریکا جرأت نداشت حتی نگاه چپ به ایران کند. ولی در دولت تدبیر و امید!‌ کار به جایی رسیده که کشورهای حقیر عربی و دنباله‌رو آمریکا که در نقشه جهانی به چشم نمی‌آیند علیه ایران موضع بگیرند. چه بگوییم از این دیپلماسی فعال خنده!
1138---0913
* در این شرایط تحریم شایسته نیست برخی تولیدات داخلی به خاطر بعضی معایب توسط خودمان چه دولت و چه ملت تحریم گردد. از بنزین تولید داخلی گرفته تا لوازم برقی و... مسئولین امر تلاش نمایند معایب را برطرف کنند تا نیاز به واردات کاهش یابد و این همه هزینه به ملت و کشور تحمیل نشود.
8580---0912
* به نظر می‌رسد حکام سعودی انتقام خود را از کشورهای اسلامی که در حمله به یمن به درخواست‌شان پاسخ منفی دادند با قتل‌عام حجاج در منا گرفتند.
6858---0919
* جنایت ددمنشانه و همزمان آل یهود و آل‌سعود زمینه نابودی این رژیم‌های منحوس را زودتر رقم خواهد زد و ان‌شاءالله منتقم خون خدا به زودی بساط این غده‌های سرطانی را برمی‌کند.
سجاد بابایی- ایلام
* ضمن تبریک هفته نیروی انتظامی به عزیزان زحمتکش در این نیرو درخواست می‌شود با کسانی که به صورت علنی و بدون ترس و واهمه اقدام به تهیه و توزیع مواد افیونی مخدر می‌نمایند با شدت بیشتری برخورد شود. در تاریخ 94/7/11 وقتی فرزند خود را به مدرسه‌اش در خیابان ولدخانی (منطقه 18) می‌رساندم، راننده‌ای را دیدم که بدون ترس و به طور علنی به فروش مواد مخدر مشغول بود. وقتی از اهالی محل پرس‌وجو شد چرا به نیروی انتظامی اعلام نمی‌کنید گفتند نتیجه‌ای ندارد و خودمان هم در خطر تعرض قاچاقچیان واقع می‌شویم.
شربتی