kayhan.ir

کد خبر: ۵۷۱۲۸
تاریخ انتشار : ۱۲ مهر ۱۳۹۴ - ۲۱:۴۸

اخبار کوتاه از فوتبال

کفاشیان: به وضعیت داوری رسیدگی می‌کنیم
رئیس فدراسیون فوتبال با اشاره به اعتراض‌های صورت گرفته به داوری رقابت‌های لیگ برتر، گفت: هماهنگی‌هایی در این خصوص صورت گرفته و قرار است با کمیته داوران هم موضوع بررسی شود. علی کفاشیان در خصوص اعتراض‌های صورت گرفته به داوری‌ها در رقابت‌های این فصل لیگ برتر فوتبال گفت: هر چند که قبول داریم در بعضی از بازی‌ها ما مشکلات داوری داشتیم ولی متاسفانه بعضی وقت‌ها نوع برخورد و اظهار نظر مربیان و مدیران باشگاه‌ها نیز صحت ندارد. وی با اشاره به هجمه به سمت داوری رقابت‌های لیگ برتر در فصل جاری، گفت: در بعضی از شرایط نیز تماشاگران به داوران توهین می‌کنند که باید با این قضیه نیز برخورد شود، ضمن اینکه با کمیته داوران و خود داوران نشست‌هایی را برگزار خواهیم کرد و تلاش می‌کنیم تا از میزان اشتباهات کاسته شود. وی در خصوص وضعیت پول‌های داده شده از سوی فیفا به فدراسیون عنوان کرد: در واقع فیفا به دلیل حضور تیم ملی در جام‌جهانی باید رقمی را به ما پرداخت می‌کرد که خوشبختانه ۸۵ درصد این رقم را دریافت کرده‌ایم و بقیه نیز در حال پیگیری است.
امید ایران در دقایق پایانی پیروزی را از دست داد
تیم فوتبال امید ایران در آخرین دقایق دیدارش برابر عربستان در مرحله گروهی مسابقات غرب آسیا پیروزی را با تساوی عوض کرد تا کار صعودش به مرحله بعدی این رقابتها به اما و اگر کشیده شود. دیدار تیم‌های فوتبال امید ایران و عربستان در مرحله گروهی مسابقات غرب آسیا در قطر عصر دیروز در ورزشگاه لخویا برگزار شد که این بازی درحالی با تساوی ۲ بر ۲ به پایان رسید که دقیقه ۸۰ از حریف خود با نتیجه ۲ بر یک پیش بودند.در این بازی که با قضاوت جواد عاصی از فلسطین برگزار شد، ارسلان مطهری (۹ و ۱۵) برای ایران گل زد و عبدالله محمد (۱۷- پنالتی) و عبدالماجد (۸۰) گل‌های تیم عربستان را به ثمر رساندند.تیم عربستان ۳ روز دیگر و در آخرین بازی این گروه به مصاف بحرین می‌رود که در صورت پیروزی با ۳ گل مقابل این تیم، به عنوان تیم برتر این گروه به مرحله بعد صعود می‌کند اما تساوی و باخت برابر بحرین و یا برتری با کمتر از ۲ گل، باعث صعود تیم ایران به مرحله نیمه نهایی مسابقات غرب آسیا خواهد شد.بازیکنان تیم فوتبال امید ایران به منظور همدردی با خانواده نوروزی و خانواده‌های کشته‌شدگان حادثه منا، بازوبند مشکی بر بازو بستند. همچنین بعد از رایزنی‌های صورت گرفته بازیکنان تیم امید دیروز با عکس هادی نوروزی وارد زمین شدند.
افشارزاده: خودم با قلعه‌نویی حرف می‌زنم
بهرام افشارزاده سرپرست باشگاه استقلال در مورد شرایط استقلال و اینکه آیا این باشگاه می‌خواهد همکاری خود را با سبک دست قطع کند عنوان کرد: هیچ چیز مشخص نیست. باشگاه کار خودش را انجام می‌دهد. اینکه با سبک دست قطع همکاری کنیم یا نه به خودمان مربوط است! ما باید مشکلات را رسیدگی کنیم و ببینم آیا توانایی پرداخت هزینه‌ها وجود دارد یا خیر چون سال گذشته هم مشکلاتی داشتیم. سرپرست استقلال همچنین در خصوص گلایه‌های اخیر امیر قلعه نویی مبنی بر طلب داشتن از باشگاه و مسائلی که سال گذشته در استقلال رخ داد گفت: من نمی‌خواهم صحبتی کنم. خودم با امیر قلعه‌نویی صحبت می‌کنم که او هم ناراحتی نداشته باشد.
باقریان: نویدکیا از فوتبال خداحافظی نکرد
مدیرعامل باشگاه سپاهان می‌گوید محرم نویدکیا از فوتبال خداحافظی نکرده و فقط بیانیه‌ای را به درخواست هواداران صادر کرده است. اصغر باقریان درباره بیانیه روز گذشته محرم نویدکیا اظهار کرد: بیانیه را خواندم اما جمله‌ای مبنی بر خداحافظی از فوتبال ندیدم. مواردی در این بیانیه آمده بود که مخصوص محرم نویدکیاست. او به درخواست هواداران بیانیه‌ای را صادر کرد تا فعلا سکوت کند و از هواداران هم خواست که به کسی توهین نکنند.وی اضافه کرد: محرم هر زمان که احساس کند، آمادگی لازم برای همراهی سپاهان را دارد، به کمک تیم می‌آید. ما علاقه‌مان به محرم را هم در رفتار و هم در زبان‌مان نشان داده‌ایم و باز هم به او می‌گویم که سپاهان خانه اوست. به خواسته‌های محرم احترام می‌گذارم؛ چرا که فرد تاثیرگذاری در تاریخ سپاهان است و خودش قدرت تصمیم‌گیری دارد. مدیرعامل سپاهان در واکنش به این که آیا از دو ماه گذشته فردی از مدیریت باشگاه با محرم گفت‌وگویی داشته است، اظهار کرد: خود من صحبتی نداشته‌ام اما چند نفر از اعضای هیات مدیره با او صحبت کرده‌اند. سوال‌هایی در ذهن محرم به وجود آمده است که نیاز دارند این سوال‌هایشان برطرف شود. تا زمانی که خودم با او صحبت نکنم، نمی‌توانم درباره سوالاتی که برای او مطرح شده پاسخ بدهم؛ چرا که این عادت من است و هیچگاه بر اساس شنیده‌هایم عمل نمی‌کنم. او فرد کوچکی نیست و روش کار من هم همین است که رو در رو صحبت می‌کنم. در نهایت باید با او مذاکره کنم یا او من را متقاعد می‌کند یا من می‌توانم او را متقاعد کنم.