kayhan.ir

کد خبر: ۵۷۱۲۶
تاریخ انتشار : ۱۲ مهر ۱۳۹۴ - ۲۱:۴۸
تغییر در کادر فنی آزادکاران به تیم لطمه می‌زند

برزگر: کشتی آزاد شانس کسب ۲ مدال طلا را در المپیک دارد(گفت و گو)

سرمربی اسبق تیم ملی کشتی آزاد اعتقاد دارد هر گونه تغییر در کادر فنی کشتی آزاد در این زمان به تیم لطمه می‌زند.

منصور برزگر عضو شورای فنی تیم‌های ملی کشتی آزاد دیروز در گفتگویی در خصوص میزان شانس کسب مدال کشتی آزاد ایران در المپیک، تغییر و تحول در کادر فنی و... سخن گفت که گزیده‌ای از صحبت‌های وی در ادامه می‌آید:
* از زمانی‌که رسول خادم به عنوان سرمربی تیم ملی کشتی آزاد انتخاب شد، به دنبال فردی شاخص می‌گردیم، ما مربیان، بسیار خوب و سازنده‌ای داریم، اما آن کسی که باید سرمربی تیم ملی باشد باید شاخص باشد و ما باید به آن برسیم. پس از بحث و بررسی‌های زیاد در شورای فنی تمام اعضاء به این نتیجه رسیدند که خادم فعلا تا المپیک برزیل، سرمربی تیم ملی کشتی آزاد باشد به دلیل اینکه روی تمام نفرات شناخت کامل دارد و اگر در این زمان بخواهیم به ترکیب تیم دست بزنیم و تغییر ایجاد کنیم تیم حتما لطمه خواهد خورد.
* برای اینکه بتوانیم پس از المپیک نفر شاخصی را برای سرمربیگری تیم ملی پیدا کنیم و تیم و کادر را به دست آنها بسپاریم که بتوانند هم با فدراسیون و هم با کشتی‌گیران کار کند تصمیم گرفتیم که نفراتی را در مسابقات مختلف اصلی به عنوان سرمربی تیم آزمایش کنیم تا با بررسی تمامی شرایط و گزارش‌هایی که ارسال می‌شود بتوانیم شاخص‌ترین فرد را انتخاب کنیم.
* تیم موجود مطمئنا در سال آینده رشد خوبی خواهد کرد و احتمال اینکه نفراتی هم به آن اضافه شود زیاد است. ما در اوزان 57 و 65 کیلوگرم شانس کسب مدال طلا را داریم و اگر خوب به آن رسیدگی و بررسی کنیم و نقاط ضعف‌ها، مخصوصا حسن رحیمی را برطرف کنیم مطمئنا باید در المپیک صاحب مدال طلا شویم.تیم فعلی تیم خوبی است و مطمئنا چندین سال جواب خواهد داد. دنیا پس از ماندگاری کشتی در المپیک، در حال حاضر خیلی روی این رشته کار می‌کند و شاهد آن تیم آمریکا است که با ترکیبی نسبتا متفاوت ظاهر شد.