kayhan.ir

کد خبر: ۵۷۰۹۹
تاریخ انتشار : ۱۲ مهر ۱۳۹۴ - ۲۱:۴۰
در حاشیه مراسم تشییع شهدای منا اتفاق افتاد

برخورد عجیب با پیرمرد انقلابی!

دیروز و در حاشیه مراسم تشییع شهدای منا، پیرمردی که با حضور در مراسم مذهبی - ملی و با در دست داشتن تیترهای مرتبط با مراسم صحنه‌های به یاد ماندنی‌ای را رقم زده بود مورد آزار و اذیت نیروهای امنیتی و انتظامی قرار گرفت!

بنا بر گزارش خبرنگار کیهان که در مراسم تشییع شهدای منا حضور داشته است، «حاجی کیهانی» مورد آزار و اذیت دو تن از نیروهای امنیتی و انتظامی قرار گرفته است.
حاجی کیهانی در راهپیمایی‌ها و مراسم مذهبی – ملی مختلف با کنار هم چیدن تیترهای درشت و ریز روزنامه کیهان که با همان مراسم مرتبط است، حلاوت خاصی را به این‌گونه مراسم بخشیده و عکس‌های جالبی را پدید آورده است.این پیرمرد انقلابی در مراسم دیروز در حالی که پلاکاردی غیر از تیترهای روزنامه کیهان در دست داشت به خبرنگار کیهان گفت: در ابتدای مراسم طبق معمول تیترهای روزنامه کیهان را که به فاجعه منا مرتبط بود کنار هم گذاشته و در دست گرفته بودم که دو تن از نیروهای امنیتی و انتظامی با آزار و اذیت من و پاره کردن تصاویر تیترهای روزنامه کیهان مانع در دست داشتن چنین پلاکاردی که صرفاً حاوی تیترهای خبری بود شدند. این اتفاق عجیب در حالی رخ داده است که جنایت رخ داده در منا، قلب تمام ایرانیان با هر گرایش سیاسی‌ای را عمیقاً جریحه‌دار کرده است و تیترها و اخبار روزنامه کیهان راجع به این موضوع هم، ملی و فارغ از هر گونه جهت‌گیری خاصی بوده است. معلوم نیست کسانی که این پیرمرد انقلابی را مورد آزار و اذیت قرار داده و روزنامه کیهان کنار هم چیده شده را پاره کرده‌اند، آن هم در رابطه با موضوعی که ملی است، با چه هدف و نیتی چنین کاری را انجام داده‌اند ؟!