kayhan.ir

کد خبر: ۵۶۴۹۵
تاریخ انتشار : ۰۵ مهر ۱۳۹۴ - ۲۱:۰۶

حوادث کوتاه از کشور

تصادف زنجیره‌ای با 3 کشته
سرویس شهرستان‌ها: رئیس پلیس راه فرماندهی انتظامی آذربایجان غربی گفت: ماموران پلیس راه شهرستان بوکان از طریق مرکز فوریت‌های پلیسی 110 شب یکشنبه از وقوع یک فقره تصادف زنجیره‌ای در محور «بوکان- میاندوآب» مطلع و بلافاصله به محل اعزام شدند.
سرهنگ عباس فرمانی افزود: در بررسی‌های اولیه مشخص شد که این تصادف بین 3 دستگاه خودروی پراید، پیکان و وانت نیسان رخ داده است.
وی ادامه داد: در این حادثه، راننده پیکان و 2 سرنشین آن در دم جان خود را از دست داده و 3 تن از سرنشینان دو خودروی دیگر مصدوم که توسط نیروهای امدادی به مراکز درمانی اعزام شدند.
فرمانی خاطرنشان کرد: کارشناسان پلیس راه، علت این حادثه را انحراف به چپ از سوی راننده خودروی وانت نیسان اعلام کردند.
بازی ناتمام دختربچه زیر چرخ‌های کامیون
همدان- خبرنگار کیهان: رئیس اداره آموزش ترافیک پلیس راهنمایی و رانندگی همدان گفت: راننده یک دستگاه کامیون کشنده که خودرو را برای صرف غذا در حاشیه بلوار شهید بهرامی شهر فامنین پارک کرده بود، پس از صرف غذا، اقدام به راه‌اندازی خودرو و حرکت در مسیر کرد.
سیدجواد حسینی افزود: پس از طی 3 متر از مسافت، راننده متوجه حضور یک کودک در بین چرخ‌های عقب خودرو شد.
وی ادامه داد: این کودک، دختر 3 ساله‌ای به نام نازنین زهرا بود که حین بازی، زیر چرخ کامیون قرار گرفته و راننده نیز بدون توجه به جوانب خودرو، اقدام به حرکت کرده و موجب له شدن و جان باختن کودک زیر چرخ شد.
بی‌احتیاطی راننده خودرو و عدم احساس مسئولیت والدین کودک علت حادثه اعلام شد.
جوان 20 ساله در سد جان باخت
سرویس شهرستان‌ها: فرمانده انتظامی شهرستان خمین گفت: در پی اعلام مرکز فوریت‌های پلیسی 110 مبنی بر وقوع یک فقره غرق‌شدگی در یکی از سدهای روستاهای اطراف شهرستان خمین، بلافاصله ماموران انتظامی پاسگاه مربوطه، برای بررسی موضوع به محل اعزام شدند.
سرهنگ گودرزی افزود: در تحقیقات صورت گرفته مشخص شد جوان 20 ساله‌ای که برای تفریح و شنا به یکی از سدهای خاکی در روستای برگله شهرستان خمین رفته بود به علل نامعلومی دچار غرق‌شدگی شده است.
وی ادامه داد: پس از هماهنگی‌های لازم، جسد وی توسط نیروهای امدادی حاضر در صحنه، پس از خارج کردن از سد مذکور، به مراکز درمانی انتقال داده شده است.
مرگ موتورسیکلت‌سوار
یزد- خبرنگار کیهان: رئیس پلیس راهور استان یزد گفت: ساعت 12و8 دقیقه روز شنبه بر اثر برخورد یک دستگاه سواری «تیبا» با یک دستگاه موتورسیکلت در خیابان «میرباقری» شهرستان میبد، راکب 20 ساله موتورسیکلت در اثر جراحات وارده، جان خود را از دست داد.
جمشیدی علت این سانحه رانندگی را تغییر مسیر ناگهانی خودروی سواری «تیبا» اعلام کرد.
رهگذر نوجوان در تصادف جان باخت
 فرمانده انتظامی شهرستان اشکذر گفت: در ساعت 16 روز جمعه گذشته در پی دریافت خبر یک فقره تصادف فوتی بین خودرو سواری سمند و عابر پیاده در جاده سنتو محور اشکذر به یزد ماموران پلیس به محل حادثه اعزام شدند.
سرهنگ حسین ثقفی افزود: با حضور ماموران در محل حادثه، مشخص شد که عابر پیاده به هویت «غ.ر» 16 ساله به علت شدت جراحات وارده، جان خود را از دست داده است.
جسد فرد غرق شده در کارون پیدا شد
ایذه- فارس: بخشدار دهدز از کشف جسد غرق شده در رودخانه کارون پس از گذشت 2 روز خبر داد.
حجت خسروی گفت: داوود عالیپور 25 ساله در اثر غرق‌شدگی در کارون در منطقه «پل آب‌دوغ» جان باخت و جسد وی در فاصله 100 متری محل حادثه از آب خارج شد.
دستگیری آدم‌ربایان در دزفول
دزفول- فارس: فرمانده انتظامی دزفول از دستگیری آدم‌ربایان این شهرستان در کمتر از 24 ساعت خبر داد.
احمد چنداز افزود: آدم‌ربایان عصر روز شنبه کودک 8 ساله را در حوالی منزل مسکونی خود در منطقه مقاومت دزفول ربوده و در مخفیگاه خود نگهداری و در ازای آزادی کودک از خانواده‌اش درخواست مالی کردند.
وی ادامه داد: پس از تلاش تیم تخصصی پلیس دزفول و ردیابی آدم‌ربایان در مخفیگاه خود در حوالی دزفول در یک اقدام ضربتی و سریع مجرمان دستگیر شدند و کودک خردسال از دست آنها در سلامت کامل آزاد و تحویل خانواده شد.
چنداز تاکید کرد: در این عملیات که منجر به تیراندازی شد یکی از ماموران انتظامی از ناحیه پا مورد اصابت گلوله قرار گرفت که سریعا به مرکز درمانی منتقل شد و حال عمومی وی نیز خوب است.
جاسازی هروئین در اتوبوس
خرم‌آباد- خبرگزاری صدا و سیما: رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر فرماندهی انتظامی لرستان گفت: در پی کسب خبری مبنی بر تهیه و توزیع مواد مخدر توسط 2 نفر قاچاقچی در بروجرد، شناسایی و پیگیری موضوع با هماهنگی مقام قضایی به صورت ویژه در دستور کار ماموران مبارزه با مواد مخدر استان قرار گرفت.
سرهنگ فرخی افزود: دو گروه از ماموران مبارزه با مواد مخدر استان با همکاری عوامل انتظامی بروجرد با انجام یک سری کار اطلاعاتی خودرو حامل مواد را در سطح شهر متوقف و یک نفر را دستگیر کردند.
وی ادامه داد: در بازرسی از اتوبوس توقیفی، دو کیلو و 900 گرم مواد مخدر از نوع هروئين کشف و ضبط شد.
رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر لرستان با بیان اینکه متهم بعد از انتقال به یگان در بازجویی‌های اولیه به جرم خود با همدستی یک قاچاقچی اعتراف کرد افزود: ماموران در عملیاتی غافلگیرانه همدست وی را نیز دستگیر کردند. سرهنگ فرخی گفت: افراد دستگیر شده با پرونده متشکله برای سیر مراحل قانونی تحویل مراجع قضایی شدند.