kayhan.ir

کد خبر: ۵۶۲۳۷
تاریخ انتشار : ۰۳ مهر ۱۳۹۴ - ۱۸:۴۰
مدیرعامل عمران پردیس:

آب و فاضلاب در مسکن مهر هیچ کاری نمی‌کند

مدیرعامل شرکت عمران پردیس گفت: آب و فاضلاب پردیس فقط می‌خواهد حق انشعاب بگیرد اما هیچ کاری نمی‌‌کند.


حسین رجب صلاحی در گفت‌وگو با تسنیم درباره وضعیت واحدهای مسکن مهر پردیس اظهار کرد: آب و فاضلاب پردیس فقط می‌خواهد حق انشعاب بگیرد. پول را می‌گیرد اما هیچ کاری نمی‌کند.
وی در خصوص قیمت‌های اعلام شده در رابطه با فاز 11 نیز گفت: قیمت‌های اعلامی تقریبا نهایی است و واحدهایی که می‌خواهیم تا بهمن امسال همین عدد است و تغییری نخواهد کرد. برای متقاضیان سه زمان را مشخص کرده‌ایم تا براساس آن باقیمانده آورده را به صورت اقساط پرداخت کنند.
مدیرعامل شرکت عمران پردیس با بیان اینکه شرکت عمران پردیس حدود 25 میلیون تومان برای آماده‌سازی هر واحد‌ هزینه کرده است، ادامه داد: این در حالی است که باید برای سایت‌های مسکن مهر، مدرسه، مسجد، تونل و ... را بسازیم.
رجب صلاحی در پاسخ به این پرسش که قیمت نهایی سایر فازها از جمله فاز 8 چه میزانی است، بیان کرد: در فاز 8 متراژ واحدهای مسکن مهر متفاوت بوده و از 130 تا 150 متر ساخته شده است، نمی‌دانم کجای دنیا مسکن مهر سه خوابه‌ای به متقاضیان می‌دهند.
وی با بیان این که دستورالعمل شماره 3 این واحدها نیز در حال نهایی شدن است، گفت: قیمت‌های این فاز را پس از نهایی شدن به متقاضیان اعلام می‌کنیم.
مدیرعامل عمران پردیس با بیان این که تا دو ماه دیگر این کار را انجام می‌دهیم، اظهار کرد: پیگیر این برنامه هستیم که چند هزار واحد را تا بهمن ماه امسال آماده افتتاح کنیم. همین الان هم حدود 2000 واحد آماده داریم که یک سری معارض دارد.
رجب‌ صلاحی با اعلام این که در حال ساخت 14 مدرسه هستیم، افزود: این کار جزو وظایف ما نیست و اما باید آن را انجام دهیم. آموزش و پرورش ریالی پول ندارد که مدارس را بسازد، همین الان هم می‌گویند خیلی هنر کنیم سالی یک مدرسه را بسازیم. این در حالی است که حدود 160 مدرسه نیاز داریم و اگر بخواهیم آموزش و پرورش آن‌ها را بسازد باید 160 سال صبر کنیم.
وی با بیان اینکه تا یکی دو سال آینده جمعیت پردیس به 500 هزار نفر خواهد رسید گفت: پردیس تا آن زمان جزء 20 شهر بزرگ کشور می‌شود.