kayhan.ir

کد خبر: ۵۵۸۸۷
تاریخ انتشار : ۲۹ شهريور ۱۳۹۴ - ۱۸:۴۷
مدیرکل بنیاد حفظ آثار استان:

30 برنامه با محوریت هفته دفاع مقدس در همدان اجرا می‌شود

مدیرکل بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس همدان گفت: به مناسبت سی‌وچهارمین سالگرد هفته دفاع مقدس، 30 برنامه محوری در سراسر این استان به اجرا درمی‌آید.
همدان- خبرنگار کیهان:

سرتیپ مهدی ظفری در گفت‌وگو با خبرنگاران افزود: هفته دفاع مقدس امسال با شعار «ما می‌توانیم، همدلی و همزبانی»، از 31 شهریور ماه آغاز می‌شود و تا هفتم مهرماه ادامه دارد.
وی ادامه داد: برنامه‌های متنوعی برای این هفته در استان تدارک دیده شده که با همکاری همه ادارات و سازمان‌ها و نهادها و نیز نیروهای مسلح و یگان‌ها و پایگاه‌ها اجرا می‌شود و 3 قشر اصناف، روحانیت و زنان مورد توجه ویژه قرار دارند.
ظفری یادآور شد: برگزاری نمایشگاه‌های کتاب، برپایی مسابقات ورزشی و فرهنگی، تجلیل از ایثارگران، برنامه‌های خاطره‌گویی رزمندگان، به صدا درآمدن زنگ حماسه در مدارس، ویژه‌برنامه‌های کودکان در مراکز کانون پرورش فکری، اعزام تیم‌های پزشکی درمانی به نقاط محروم جهت ویزیت رایگان، برپایی کارگاه‌های بصیرتی، اکران فیلم‌های دفاع مقدس در دانشگاه‌ها و سان و رژه نیروهای مسلح، از جمله برنامه‌های هفته دفاع مقدس در استان همدان است.
وی یادآور شد: رونمایی از کتاب «وقتی مهتاب گم شد» حاوی خاطرات جانباز علی خوش‌لفظ همراه با مراسم تجلیل از این جانباز دفاع مقدس از دیگر برنامه‌های هفته دفاع مقدس است.