kayhan.ir

کد خبر: ۵۵۸۴۰
تاریخ انتشار : ۲۸ شهريور ۱۳۹۴ - ۲۱:۱۷
به دلیل بازی در فیلم قلاده‌های طلا

پادوهای فتنه 88 به یک بازیگر حمله کردند(اخبار ادبی و هنری)

برتری یک بازیگر سینما در مسابقه طنز برنامه «خندوانه» باعث حمله عناصر کودتاچی به این بازیگر شد!

 در ادامه نظرسنجی‌های برنامه «خندوانه» از مردم درباره بهترین اجرای طنز در این برنامه، امین حیایی نسبت به رقیب خود در جایگاه بالاتری قرار گرفت. اما اتفاق قابل تأمل در این باره این بود که برخی از چهره‌های سیاسی وابسته به جریان اصلاحات امین حیایی را هدف حمله و توهین قرار دادند. یکی از این افراد «بزرگمهر حسین‌پور» بود که قبلا در روزنامه رقیب آرای باطله دهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری کاریکاتور می‌کشید. او در فضای مجازی از مردم خواست تا به رقیب حیایی رأی دهند چون حیایی در فیلم «قلاده‌های طلا» بازی کرده است!
علاوه بر این، محمد علی ابطحی رئیس دفتر یکی از سران فتنه در دوران ریاست جمهوری نیز رفتار مشابهی را انجام داد.
البته این نخستین بار نیست که بازیگرها به خاطر نقش‌آفرینی در فیلمی مخالف منافع جریان وابسته به غرب، هدف حمله و هتاکی پادوهای این جریان قرار می‌گیرند. پیش از این نیز بازیگرانی چون مریلا زارعی، بابک حمیدیان، علی رام نورایی، پروانه معصومی، شهاب حسینی و ... نیز به خاطر بازی در فیلم‌های انقلابی و دفاع مقدسی با فحاشی و ابراز نفرت از سوی طرفداران جریان اصلاحات قرار گرفته بودند.
گفتنی است ابطحی معاون خاتمی- یکی از سه ضلع فتنه 88- در دادگاه، به دروغ بودن ادعای تقلب سران فتنه اصرار داشت اما به محض آزادی، بازهم رنگ عوض نمود!