kayhan.ir

کد خبر: ۵۵۸۳۴
تاریخ انتشار : ۲۸ شهريور ۱۳۹۴ - ۲۱:۰۶
خبرهای خوبی از مسابقات وزنه‌برداری جهانی آمریکا می‌شنوید

سلیمی: می‌خواهم مدال طلای جهان را پس بگیرم(گفت و گو)

قهرمان المپیک لندن می‌گوید نسبت به سال گذشته از لحاظ فکری آماده‌تر است و برای مسابقات جهانی آمریکا استرس کمتری دارد زیرا تمرینات خوبی را پشت سر گذاشته است.

بهداد سلیمی درباره ناکامی ستاره‌های ورزش ایران در مسابقات جهانی و انتظاری که از او در مسابقات جهانی آمریکا وجود دارد، شرایط اردویی تمرینات وزنه‌برداران و... به اظهار نظر پرداخت که گزیده‌ای از صحبت‌های وی در ادامه می‌آید:
* شکست هم جزیی از ورزش است. من هم سال گذشته شکست خوردم. همین طور که روزهای خوب وجود دارد، قطعا روزهای بد هم ممکن است برای ورزشکار باشد. سال گذشته توقعات مردم خیلی بیشتر از این بود اما بعد از اینکه مدال طلای جهانی‌ام تبدیل به مدال نقره شد، یک مقدار کار من را سبک‌تر کرد زیرا استرس من برای مسابقات جهانی آمریکا قطعا کمتر خواهد بود و راحت‌تر می‌توانم کار کنم.
* از لحاظ روحی و روانی هم متفاوت با سال قبل هستم. تمرینات بهتری را پشت سر گذاشتم بنابراین از لحاظ فکری آماده‌تر هستم. خوشبختانه رقابت‌های لیگ برای ما در محل اردو برگزار می‌شود و با کمترین حاشیه داریم کار می‌کنیم. در کل شرایط نسبت به سال گذشته خیلی بهتر است. امیدوارم امسال مدال طلای جهان را پس بگیرم.
* برنامه تمرینی خوبی را تاکنون توانسته‌ایم پشت سر بگذاریم و با برنامه توکلی و همکارانش پانزوان و بیرانوند و‌ز‌نه‌بر‌د‌ار‌ان توانستند به آمادگی خوبی برسند. این طوری که داریم پیش می‌رویم اگر ادامه بدهیم ان‌شا‌ء‌الله خبرهای خوبی از آمریکا می‌رسد.
سلیمی در پاسخ به این پرسش که چرا خبری از شکستن رکورد توسط او شنیده نمی‌شود؟ تصریح کرد: ان‌شا‌ء‌الله در مسابقات جهانی خبرهای  خوبی در خصوص شکستن رکورد خودم و سایر ملی‌پوشان می‌شنوید.  نفراتی مثل کیانوش رستمی و سهراب مرادی خیلی آماده‌اند.