kayhan.ir

کد خبر: ۵۵۲۵۹
تاریخ انتشار : ۲۲ شهريور ۱۳۹۴ - ۲۰:۳۸
والیبالیست‌های کشورمان حریف روسیه نشدند

سومین شکست ایران در جام جهانی والیبال

تیم ملی والیبال ایران در پنجمین بازی خود در جام جهانی مقابل روسیه شکست سنگین ۳ بر صفر را متحمل شد. تیم کشورمان که در سال جاری ۵ بار روسیه را برده بود این بار حتی یک ست هم از این تیم نگرفت.

 تیم ملی والیبال ایران بعد از ظهر دیروز  پنجمین دیدار خود در جام جهانی ژاپن را مقابل روسیه برگزار کرد و در پایان نتیجه را ۳ بر صفر به قهرمان المپیک لندن واگذار کرد. این سومین باخت تیم ایران در پنج بازی برگزار شده بود.آلکنو سرمربی تیم روسیه موزرسکی را به عنوان بازیکن سرعتی بکار نگرفت و او را تحت عنوان پشت خط زن در ارنج خود استفاده کرد تا با اتکا با اسپک‌ها و سرویس‌های این بازیکن به ترتیب با امتیازات ۲۴ بر ۲۶، ۲۵ بر ۱۸ و ۲۵ بر ۲۰ برنده شود. تیم ایران در سال جاری سه بار در لیگ جهانی و دو بار هم در دیدارهای دوستانه‌ای که در خاک روسیه برگزار شده بود این تیم را شکست داد اما این بار در بازی‌هایی که جنبه انتخابی المپیک را دارد روسیه برنده شد.
تیم ملی والیبال ایران با پیراهن‌های سفید و ترکیب سید محمد موسوی، عادل غلامی، میلاد عبادی پور، امیر غفور، مجتبی میرزاجانپور، سعید معروف و مهدی مرندی کار را آغاز کرد. ملی‌پوشان والیبال ایران باید در بازی بعدی خود از ساعت 10:40 روز چهارشنبه در شهر اوزاکا به مصاف ایتالیا بروند. تیم‌های حاضر در جام امروز و فردا را به استراحت خواهند پرداخت.