kayhan.ir

کد خبر: ۵۵۱۷۱
تاریخ انتشار : ۲۱ شهريور ۱۳۹۴ - ۲۱:۱۶
سایت اصلاح‌طلب:

ناهماهنگ‌ترین و بی‌نظم‌ترین جشن خانه سینما برگزار شد!(اخبار ادبی و هنری)

یک سایت نزدیک به سازمان سینمایی دولت، هفدهمین دوره جشن خانه سینما که جمعه شب برگزار شد را ناهماهنگ‌ترین دوره برگزاری این جشن معرفی کرد!

سایت سینما سینما نوشت: جشن هفدهم با کارگردانی مازیار میری و اجرای احسان کرمی در حالی برگزار شد که از همان اوایل برنامه در پخش کلیپ نامزدها مشکل فنی پیش آمد و تا پایان مراسم کاری برای رفع مشکل انجام نگرفت و بدین ترتیب نام نامزدها در جشن مطرح نشد. ظاهرا به ذهن کارگردان مراسم و مجری نرسید که حداقل فهرست نامزدها توسط مجری خوانده شود و همین موجب گلایه نامزدها و برخی مهمانان شد و برخی جایزه‌دهندگان، خود نسبت به خواندن نام نامزدها مبادرت کردند. ناهماهنگی برای حضور میهمانان جایزه‌دهنده روی سن نیز از دیگر اشکالات جشن بود. تاخیر چندین دقیقه‌ای مهناز افشار و عبدالله اسکندری از آن جمله است ... اشتباهات پر‌تعداد مجری مراسم، اعتماد به نفس بیش از حد لازم، پرحرفی‌های غیرضروری و مزه‌پرانی‌های بیجا و کم‌جان احسان کرمی به همراه اصرار بی‌مورد او بر آواز خواندن خودش پشت تریبون و اتلاف وقت زیاد برای سلفی گرفتن همه حضار موجب شد او یکی از ضعیف‌ترین اجراهای خود را ارائه کند و لطمه اساسی به جشن وارد آورد ... این ماجرا تا جایی ادامه یافت که برخی میهمانان از جمله رامبد جوان و فاطمه معتمدآریا به نوعی به این شکل برگزاری معترض شدند و برخی چون لیلا حاتمی، رضا میرکریمی و فرشته طائرپور درصدد دلجویی از برگزارکنندگان برآمدند.
براساس این گزارش، گروه موسیقی دنگ‌شو نیز در پایان مراسم برنامه خود را در حالی آغاز کرد که بخش اعظم صندلی‌ها خالی شده بود و حاضران در حال ترک مسعودیه بودند. به این ترتیب این جشن که به‌رغم زحمات و تلاش‌های دست اندرکاران آن، در حوزه اجرایی ابدا در شان خانه سینما و هفدهمین دوره جشن آن نبود و بسیار پایین‌تر از ترازهای جشن‌های مشابه برگزار شد، به پایان رسید. آخرین جشن خانه سینما پیش از تعطیلی (سال ۱۳۹۰) هم در عمارت مسعودیه برگزار شده بود و همین، با توجه به تجربه قبلی همین تیم اجرایی، هیچ عذری را موجه جلوه نمی‌داد.