kayhan.ir

کد خبر: ۵۴۹۱۴
تاریخ انتشار : ۱۷ شهريور ۱۳۹۴ - ۲۰:۵۳

کیهان و خوانندگان

33110065 ساعت 3 تا 6 بعدازظهر33916546 تمام ساعات شبانه‌روز


* این پافشاری که از دولت در عدم ارائه لایحه برجام به مجلس دیده می‌شود تمام شعارها و تبلیغات دولت را بی‌اثر کرده است.
3446---0938
* آقای عراقچی در جلسه کمیسیون ویژه بررسی برجام در مجلس گفته بارها به سوالات جواب داده‌ام چرا مجددا این سوال‌ها مطرح می‌شود. ایشان توجه بفرمایند که وقتی جواب‌ها قانع‌کننده نباشد پرسش‌ها به قوت خود باقی می‌ماند.
حیدری
* اظهارنظر جدید آقای عراقچی در خصوص برجام و ترجیح نظر شخصی خود بر نظر تمام کارشناسان دیگر کاملا غیرمنتظره بود.
6290---0915
* وهب نصرانی در انقلاب و رکاب پیامبر اکرم(ص) و امیرالمومنین(ع) نبود اما غیرتمندانه در رکاب امام حسین(ع) شهید شد. از آن طرف خیلی‌ها صحابه پیامبر بودند ولی 25 سال حضرت علی(ع) را خانه‌نشین کردند بعد هم فتنه‌ها به وجود آوردند.
4161---0911
* خدا وکیلی اینکه کیهان یک‌تنه در مقابل طیف ضدانقلاب خارج و داخل ایستاده و روشنگری می‌کند جای تقدیر و تشکر دارد. برای شما کیهانی‌ها دعا می‌کنیم.
2011---0914
* آقای عراقچی گفته‌اند تردید نداریم که با دشمن مذاکره می‌کردیم. لطفا بفرمایند اگر چنین است پس قضیه امضای یادگاری چه می‌شود. آدم با دشمن عکس یادگاری می‌اندازد؟
8847---0919
* جانم فدای رهبری که همیشه با صلابت آب پاکی را روی دست دشمن ریخته و می‌ریزد و امید را در دل دوست زنده می‌کند. با سخنان اخیر معظم‌له در جمع مجلس خبرگان بسیار خوشحال شدم و انرژی گرفتم.
3416---0919
* در شهر مقدس مشهد در جوار ملکوتی امام رضا(ع) زیباترین لحظات برای آرمیتا فرزند شهید هسته‌ای کشورمان رضایی‌نژاد با هدیه و دستخطی از سوی رهبر معظم انقلاب رقم خورد و جشن تکلیف ایشان شروع شد. اطمینان داریم که راه پدر شهیدش را ادامه خواهد داد.
0609---0915
* اخلاص شهید تهرانی مقدم به جایی رسیده بود که در ساخت موشک‌های بالستیک هر جا مشکل پیش می‌آمد به زیارت ولی خدا حضرت امام رضا(ع) می‌رفت و از ایشان کمک می‌خواست ولی بعضی‌ها متاسفانه نگاهشان به کدخدای تقلبی جهان شده و از طریق آمریکا می‌خواهند مشکلات را حل کنند.
عربی
* آن کسانی که مردم را مرتب با تحریم‌ها می‌ترساندند پاسخ بدهند پس چرا گرانی‌ها ادامه دارد؟
2569---0913
* حرف امروز ما نسل سومی‌ها خطاب به آمریکا و آمریکایی‌ها این دشمن قسم‌خورده انقلاب این است که با ولایت زنده‌ایم و تا زنده‌ایم رزمنده‌ایم.
خامه‌ای
* قرار بود به ایثارگران بابت حضورشان در جبهه‌های جنگ تحمیلی حقوق و پاداش بدهند ولی خبری نشد. از مطبوعات تقاضا داریم پیگیر موضوع باشند.
7211---0912
* جاده ایرانشهر به مهرستان در استان سیستان‌وبلوچستان از خطرناک‌ترین جاده‌های کشور است. شاید باور نکنید ولی این جاده از قبل از انقلاب تاکنون شاید فقط یک بار آسفالت شده باشد و به دلیل کم عرض بودن همیشه حادثه‌خیز است.
4623---0915
* پذیرش دانشجو بدون آزمون در دانشگاه آزاد اسلامی که نوعی مدرک‌فروشی محسوب می‌شود بنیه علمی کشور را نابود می‌کند. بنویسید درآمدزایی با چه قیمتی؟ حداقل در اینگونه امور به خاطر حرمت علم و دانش مرز نگه دارند.
8150---0917
* بیمارستان فخریه ملایر اعلام کرده بود دندان کودکان زیر 12 سال رایگان درمان می‌شود فرزند 8 ساله‌ام را به این مرکز بردم گفتند تا یک سال نوبت نداریم. در مطب آزاد هم 500 هزار تومان پول می‌خواهند کودک 8 ساله چگونه مدت یک سال درد دندان را تحمل کند؟
0950---0919
* مطالبات قطعه‌سازان از خودروسازان بیش از 9 ماه به تأخیر افتاده اگر مشکل نقدینگی شرکت‌های خودروساز مثل سایپا حل نشود فاجعه خواهیم داشت و خیلی‌ها بیکار می‌شوند.
0619---0919
 پاسخ سازمان میادین میوه و تره‌بار شهرداری تهران
در پاسخ به مطلب مندرج در تاریخ 94/6/14 در ستون پیام‌های مردمی مبنی بر وضعیت ظاهری خانم فروشنده در یکی از غرفه‌های میدان میوه و تره‌بار که از سوی یکی از شهروندان محترم به نام خانم مقدم عنوان شده بود، به آگاهی می‌رساند: رویکرد فرهنگی و مذهبی از جمله ارکان اساسی سیاست‌های سازمان مدیریت میادین میوه و تره‌بار محسوب می‌شود و در همین راستا توجه به وضعیت ظاهری مناسب فروشندگان علاوه بر برخورد شایسته با شهروندان همیشه مدنظر بوده و خواهد بود. سازمان مدیریت میادین میوه و تره‌بار ضمن تشکر از شهروند محترم به اطلاع می‌رساند با مسئول غرفه مذکور برخورد و تذکر لازم داده شده است، لیکن از شهروندان محترم تقاضا دارد در صورت نیاز به رسیدگی موضوعات مدنظر بلافاصله به دفتر مدیریت بازار مراجعه و با اطلاع‌رسانی این موارد کارکنان این سازمان را در ارائه خدمات مطلوب به شهروندان محترم یاری نمایند.
پاسخ سازمان میادین میوه و تره‌بار شهرداری تهران
 در پاسخ به مطلب مندرج در تاریخ 94/6/8 درخصوص برخورد نامطلوب با مشتریان و اجحاف در حق ایشان که از سوی یکی از شهروندان محترم عنوان شده بود، به آگهی می‌رساند: یکی از ویژگی‌های بارز میادین و بازارها، برخورداری از سیستم نظارتی و بازرسی مناسب و کارآمد می‌باشد که بروز هرگونه تخطی را به حداقل می‌رساند. درخصوص تکریم شهروندان محترم و برخورد مناسب با این عزیزان در میدان میوه و تره‌بار توصیه‌ها و تذکرات لازم به تمامی بهره‌برداران داده شده و در آیین‌نامه انضباطی برای جلوگیری از بروز اینگونه تخلفات جرایمی تعیین شده است. لذا شهروندان محترم در صورت مشاهده هر نوع برخورد نامناسب موضوع را با مراجعه به مدیر و بازرسین مستقر در میدان و بازار میوه و تره‌بار، اطلاع دهند تا ضمن حل مشکل بوجود آمده این سازمان را در خدمت‌رسانی بهتر به شهروندان یاری رسانند.
 پاسخ شرکت خدمات ارتباطی ایرانسل
در پاسخ به پیام مردمی درخصوص «ارسال پیام‌های تبلیغاتی ایرانسل و کسر شارژ» منتشر شده در تاریخ 94/6/11 ضمن تشکر از آن مشترک محترم و روزنامه وزین کیهان، با احترام موارد زیر را به اطلاع می‌رساند:
ایرانسل صرفاً تأمین‌کننده زیرساخت فنی عرضه خدمات ارزش افزوده است و محتوای این خدمات توسط شرکت‌های تأمین‌کننده محتوا که از نهادهای مرتبط دارای مجوز هستند، تهیه و ارسال می‌شود. هیچ سرویس ارزش افزوده یا مبتنی بر هزینه‌ای بدون صدور درخواست فعال‌سازی از سوی مشترک روی خط وی فعال نمی‌شود و نحوه فعال‌سازی، غیرفعال‌سازی، هزینه استفاده از سرویس و شماره پشتیبانی در پیامک آغازین به مشترک اطلاع‌رسانی می‌شود. بررسی بیشتر در این زمینه تنها با ارائه شماره مشترک موردنظر می‌تواند صورت گیرد. مشترکان در هر لحظه علاوه بر امکان ارسال کد غیرفعال‌سازی درج شده در پیامک، می‌توانند عبارت stop را به شماره 8282 پیامک کنند تا فهرست تمامی خدمات ارزش افزوده فعال روی خط خود و نحوه غیرفعال‌سازی آنها را دریافت و مطابق دستورالعمل ارسالی اقدام به لغو اشتراک سرویس یا سرویس‌های ارزش افزوده فعال شده براساس درخواست مشترک کنند. همچنین تمامی پیامک‌های اطلاع‌رسانی درخصوص محصولات و خدمات جدید ایرانسل برای تمامی مشترکان رایگان بوده و دریافت آنها هزینه‌ای برای مشترک ندارد. مشترکان محترمی که مایل به دریافت این قبیل پیامک‌ها نیستند، می‌توانند با ارسال رایگان عدد 2 به شماره ویژه 5005، درخواستشان را مبنی بر عدم دریافت پیامک‌های اطلاع‌رسانی ایرانسل به ثبت برسانند.  همچنین این دسته از مشترکان می‌توانند با اعلام شماره خود به مرکز تماس شبانه‌روزی ایرانسل، شماره خود را از فهرست دریافت‌کنندگان این قبیل پیام‌ها حذف کنند.
شایان ذکر است؛ کارشناسان مرکز ارتباط با مشتریان شبکه تلفن همراه ایرانسل به شماره700 برای تماس از خطوط ایرانسل و 09377000000 برای تماس از سایر خطوط، در 24 ساعت شبانه‌روز و 7 روز هفته آماده پاسخگویی به مشترکان محترم هستند.