kayhan.ir

کد خبر: ۵۴۸۹۲
تاریخ انتشار : ۱۷ شهريور ۱۳۹۴ - ۲۰:۵۳

اخبار کوتاه


افتتاح ۳هزار حساب بانکی توسط یک نفر!
عزت‌الله یوسفیان‌ملا نماینده مردم آمل در مجلس شورای اسلامی در گفت‌وگو با فارس، با اشاره به برگزاری جلسه ستاد مبارزه با مفاسد اقتصادی خروجی‌های آن را فراوان خواند و گفت:‌ همه مسئولین ذیربط موضوع گردنه حیران در این جلسه حضور داشتند. وی از تقسیم کار میان دستگاه‌های دولتی در این باره خبر داد و با اشاره به عزم دولت برای مبارزه با زمین‌خواری تصریح کرد: در بخش دیگری از جلسه درباره افتتاح سه هزار حساب بانکی توسط یک نفر صحبت شد و ضمن ابراز گلایه از بانک‌ها در این زمینه، بانک مرکزی مأموریت پیدا کرد با تمام قدرت پیگیر موضوع باشد و از اتفاقات مشابه بعدی ممانعت به عمل آورد.
کمیسیون‌های تخصصی مجلس و برجام
عضو کمیسیون صنایع مجلس گفت: کمیسیون‌های تخصصی خانه ملت باید نشست‌های خود را برای بررسی متن برجام برگزار و نظراتشان را اعلام کنند.
 بهروز نعمتی نماینده مردم اسدآباد در مجلس گفت: با توجه به تأکیدات مقام معظم رهبری مبنی بر بررسی برجام در مجلس کمیسیون‌های تخصصی خانه ملت باید بررسی متن برجام را در دستور کار خود قرار دهند و کمیسیون‌ها از جمله امنیت ملی، صنایع، انرژی و اقتصادی باید جلسات خود را در این باره برگزار و موضوع را پیگیری کنند.
ابهامات بسیاری درباره تحریم‌ وجود دارد
محمد سلیمانی نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه طبق قانون نمایندگان از طریق کمیسیون ویژه در حال بررسی برجام هستند، گفت: در توافق ابهامات بسیاری درباره تحریم‌‌ها وجود دارد که باید مورد بررسی قرار گیرد.
صاحبان درآمد میلیاردی برای جلوگیری از برخورد تلاش می‌کنند
محمدعلی پورمختار رئیس کمیسیون اصل ۹۰ مجلس با بیان اینکه مقاومت‌هایی برای مقابله با زمین‌خواری صورت می‌گیرد، گفت: کسانی که درآمدهای میلیاردی دارند اجازه نمی‌دهند به راحتی جلوی اقدامات‌شان گرفته شود.
اساسنامه خانه احزاب بازنگری می‌شود
حسن غفوری‌فرد رئیس خانه احزاب در نشست خبری که عصر دیروز  سه‌شنبه برگزار شد، اظهار داشت: اساس‌نامه و آئین‌نامه خانه احزاب بازنگری می‌شود و تمام مسئولیت‌ها در خانه احزاب به صورت مساوی بین جناح‌ها تقسیم خواهد شد.