kayhan.ir

کد خبر: ۵۴۸۶۵
تاریخ انتشار : ۱۷ شهريور ۱۳۹۴ - ۲۰:۵۲

نیروهای انتظامی 3449 کیلو انواع مواد مخدر را کشف کردند

در عملیات متعدد پلیس مبارزه با سوداگران مرگ در نقاط مختلف کشور 3 هزار و 449 کیلوگرم انواع مواد مخدر کشف و 29 قاچاقچی دستگیر شد.

سرویس شهرستان‌ها-

به گزارش پایگاه خبری پلیس، جانشین فرماندهی انتظامی هرمزگان گفت: ماموران انتظامی شهرستان «پارسیان»، حین گشت‌زنی در محور اصلی پارسیان به سمت بوشهر، به یک دستگاه پژو 405 مشکوک و در بازرسی از آن 23 کیلو و 320 گرم مواد مخدر از نوع حشیش کشف و 5 متهم را در این ارتباط دستگیر کردند.
سرهنگ «میرشمسی» افزود: طی دو عملیات دیگر، ماموران انتظامی شهرستان‌های «حاجی‌آباد» و «رودان» حین کنترل محورهای مواصلاتی در بازرسی از 2 دستگاه خودرو، 35 کیلو مواد مخدر از نوع تریاک کشف و 5 سوداگر مرگ دستگیر شدند.
جانشین فرماندهی انتظامی نرماشیر واقع در استان کرمان نیز از کشف 505 کیلوگرم تریاک از یک دستگاه اتوبوس «ولوو» در عملیات پلیس مبارزه با مواد مخدر این شهرستان خبر داد و گفت: در بازرسی از یک دستگاه اتوبوس مسافربری، ماموران پس از متوقف کردن خودرو در بازرسی دقیق از آن 123 بسته 4 کیلویی و 13 بسته یک کیلویی مواد مخدر تریاک را که به صورت کاملا حرفه‌ای و ماهرانه در سقف اتوبوس جاسازی شده بود، کشف کردند.
به گفته سرتیپ امیری در این عملیات دو قاچاقچی دستگیر و پس از تشکیل پرونده تحویل مقامات قضایی شدند.
به گزارش فارس، فرمانده انتظامی کهنوج در این ارتباط گفت: نیمه شب سه‌شنبه ماموران انتظامی در یک عملیات ضربتی با کاروان اشرار مسلح درگیر شدند و در این عملیات، یک دستگاه  خودرو پژو 405 حامل مواد مخدر را توقیف و در بازرسی از آن 44 بسته تریاک به وزن تقریبی 445 کیلوگرم را کشف کردند.
بهرامی افزود: در این رابطه یک متهم دستگیر و به همراه مواد مکشوفه برای سیر مراحل قانونی تحویل مقامات قضایی شد.
در کرج نیز فرمانده انتظامی استان البرز از کشف 138 کیلوگرم حشیش و دستگیری 10 توزیع‌کننده مواد مخدر طی دو عملیات منسجم پلیس استان خبر داد.
سرتیپ کامرانی صالح گفت: سوداگران قصد انتقال این مواد به استان‌های شرقی کشور را داشتند.
فرمانده دریابانی جاسک هم روز دوشنبه به خبرگزاری فارس گفت: ماموران دریابانی این شهرستان در درگیری مسلحانه با قاچاقچیان بیش از یک و نیم تن ماده مخدر تریاک کشف کردند.
صداقت کیش افزود: در این درگیری‌های چند ساعته سوداگران از محل متواری شدند.
بر اساس همین گزارش فرمانده هنگ مرزی میرجاوه نیز از کشف 250 کیلوگرم تریاک و هلاکت 8 قاچاقچی در درگیری با قاچاقچیان مواد مخدر خبر داد.
حسین بانشی گفت: در درگیری یکشنبه شب گذشته با قاچاقچیان مواد مخدر، مقدار 250 کیلوگرم مواد مخدر از نوع تریاک کشف و ضبط شد.