kayhan.ir

کد خبر: ۵۴۸۲۱
تاریخ انتشار : ۱۷ شهريور ۱۳۹۴ - ۲۰:۵۱

برتری دانش‌آموزان سمنان در مسابقات فرهنگی هنری کشور

دانش‌آموزان استان سمنان در رشته شعر و داستان‌نویسی سی‌وسومین دوره مسابقات فرهنگی هنری دانش‌آموزان پسر سراسر کشور خوش درخشیدند.

سمنان- خبرنگار کیهان:

در مرحله نهایی این دوره از مسابقات محمد عامری از شاهرود موفق به کسب رتبه دوم کشوری در رشته داستان‌نویسی و رسول مختاریان از سمنان، رتبه دوم کشوری رشته شعر را به خود اختصاص داد و به عنوان تنها شاعر در آئین اختتامیه به شعرخوانی پرداخت. این مسابقات در اردوگاه شهید بهشتی اصفهان برگزار شد.
از استان سمنان، 7 دانش آموز در رشته‌های: شعر، داستان و وبلاگ که آثارشان در مرحله غیرحضوری کشور برگزیده شده بود در این مسابقات شرکت کردند.
همچنین در این مسابقات دانش‌آموزان دختر استان سمنان در مرحله حضوری در رشته‌های فرهنگی افتخار آفریدند.
در مرحله نهایی این دوره از مسابقات، فاطمه زهرا تجلی از سمنان موفق به کسب رتبه اول کشوری در رشته مقاله‌نویسی و زینب حجازی از شاهرود، رتبه سوم کشوری رشته داستان‌نویسی را به خود اختصاص داد.
رتبه‌های اول نقاشی، سفال، مقاله پژوهشی و همچنین رتبه‌های دوم نمایش‌نامه‌خوانی (گروهی)، نقش‌خوانی (انفرادی)، کارگردانی، کاشی‌کاری و سرامیک، داستان‌نویسی و شعر و رتبه‌های سوم داستان‌نویسی، کاریکاتور و مربی فنی تئاتر این دوره از مسابقات فرهنگی و هنری دانش‌آموزان سراسر کشور به استان سمنان اختصاص یافت.