kayhan.ir

کد خبر: ۵۳۹۷۲
تاریخ انتشار : ۰۸ شهريور ۱۳۹۴ - ۲۱:۲۳

اخبار فوتبال جهان

*دانته مدافع برزیلی و 31 ساله تیم بایرن مونیخ دیروز در ازای 4 میلیون یورو  به تیم ولفسبورگ پیوست.  مدافع میانی با تجربه و برزیلی در سال 2012 بورسیامونشن‌گلادباخ را ترک کرد و در مدت 3 سال موفق شد در 86 بازی برای بایرن به میدان برود و 3 گل بزند.
* حسین عبدالغنی کاپیتان تیم النصر  که قهرمان فصل پیش لیگ عربستان است در گزارشی اعلام کرد آخر این فصل از دنیای فوتبال خداحافظی می کند.
* تیم فوتبال رئال مادرید دو سال است که به دنبال راهی برای خرید دخه‌آ می‌گردد و گویا پس از مدت‌ها بالاخره این تلاش به نتیجه رسیده و به بار نشسته است. مقامات باشگاه انگلیسی رقم 40 میلیون یورو را برای دروازه بان اسپانیایی و همیشه نیمکت‌نشین خود منطقی و طبیعی می‌دانند و رئال مادرید هم برای پرداخت این 40 میلیون یورو هیچ مشکلی ندارد.
* فان مارویک هلندی که هفته پیش با فدراسیون فوتبال عربستان به توافق رسید تا به مدت یک سال هدایت تیم ملی عربستان را بر عهده گیرد فردا عازم جده است. فان مارویک هلندی که لاله‌های نارنجی را به عنوان نایب قهرمانی جام جهانی 2010 رساند توافق کرد که یک سال هدایت تیم ملی عربستان را بر عهده بگیرد تا این تیم را به جام جهانی 2018 روسیه برساند.