kayhan.ir

کد خبر: ۵۳۹۳۱
تاریخ انتشار : ۰۸ شهريور ۱۳۹۴ - ۱۹:۰۷

اعتراض شهروندان فیروزکوهی به برگزاری جشن 90 سالگی شهرداری

شهروندان فیروزکوهی با اعتراض به برگزاری جشن 90 سالگی شهرداری فیروزکوه اعلام کردند: شهرداری با پول عوارض مردم، شوی مختلط و آتش بازی برگزار می‌کند.

به مناسبت بزرگداشت نودمین سال تأسیس شهرداری فیروزکوه، جشن‌هایی توسط شهرداری فیروزکوه برگزار شد که این جشن‌های پرهیاهو و پرحاشیه، با اعتراض و نارضایتی شدید جمعی از شهروندان شهرستان فیروزکوه روبه‌رو شد که با صدور نامه‌ای اعتراض خود را اعلام کردند.
در بخشی از این نامه آمده است: برگزاری جشن‌های این‌چنینی که هزینه‌های هنگفت چندصدمیلیونی را نه‌تنها فقط برای شهرداری بلکه برای همه مردم فیروزکوه به همراه دارد، جایز است؟
هرج و مرج در ساخت و سازها و عدم نظارت صحیح بر اجرای اصولی آن‌ها توسط شهرداری در شهر فیروزکوه بیداد می‌کند، آن وقت آقایان با پولی که تحت عنوان عوارض از مردم دریافت می‌کنند، به فکر اجرای شو، آتش‌بازی‌های پرخرج و مخارج و معرفی شهردار هستند.
در ادامه نامه آمده است: به شهردار و اعضای شورای شهر فیروزکوه توصیه می شود به جای برگزاری شو و پارتی‌های مختلط این چنینی که آسیب‌های اعتقادی، اجتماعی و معنوی خاص خود را برای مردم و جوانان به همراه دارد، قدری هم به فکر بدهی‌های شهرداری، پروژه‌های نادیده و نیمه‌تمام شهر باشند و به اجرای برنامه‌های فرهنگی و مذهبی متناسب با اهداف انقلاب اسلامی و آرمان‌های شهدا بپردازند.
در این نامه تصریح شده است: جناب آقای فرماندار؛ آیا واقعا شهرداری فیروزکوه توانسته عملکردی در حد 90 سال برای شهر ما داشته باشد که نودمین سال تأسیس آن را هم جشن می‌گیرند؟ آیا از نارضایتی مردم از عملکرد شهرداری در این 90 سال خبری ندارید؟