kayhan.ir

کد خبر: ۵۳۳۹۶
تاریخ انتشار : ۰۱ شهريور ۱۳۹۴ - ۲۲:۰۳

کیهان و خوانندگان

33110065 ساعت 3 تا 6 بعدازظهر
33916546 تمام ساعات شبانه‌روز
سامانه پیام کوتاه 30002323

* هم‌زمان با بازگشایی سفارت پیراستعمار، شاهد تاسیس حزب موسوم به اتحاد ملت ایران متشکل از انواع و اقسام عناصر فتنه‌گر هستیم. حالا پیدا کنید پرتقال‌فروش را!
1595---0913
* با بازگشایی مجدد جاسوس‌خانه انگلیس خبیث به‌عنوان پایگاه پشتیبانی رسانه‌های زنجیره‌ای و عوامل فتنه در داخل کشور باید شاهد تشدید اختلافات داخلی، تهمت، رذالت، نفاق و دورویی، فتنه و... بود. ذات این دولت بدذات مانند بیماری واگیرداری است که حضورش در کشور باعث تسری بیماری به جامعه خواهد بود. از هم‌اکنون سبک و سیاق پایگاه دشمن در مطبوعات در ترویج زندگی غربی به عیان نمایان است.
شهیدی و علیمردانی
* بازگشایی سفارت انگلیس در تهران این معنا را می‌دهد که فعالیت جاسوسی انگلیس منسجم‌تر و فشرده‌تر می‌شود! در آن شرایط آیا تضمینی برای حفظ امنیت مراکز هسته‌ای و صنایع دفاعی و دیگر مراکز حساس وجود دارد؟ هر چند مراکز و نهادهای امنیتی- اطلاعاتی تمهیدات لازم را فراهم نموده‌اند، اما انگلیس انگلیس است. روباه مکار و پیر استعمار را نباید دست کم گرفت.
3419---0915
* خبر آمد که قرار است سفارت روباه پیر یعنی انگلیس خبیث در تهران بازگشایی شود. گویا اکنون که بوی انتخابات 94 مجلس و خبرگان به مشام این خبیث‌ها خورده برای توطئه و نفاق و تفرقه و بهره‌برداری سیاسی قصد دارند پای خود را به کشورمان باز کنند. باید با مراقبت و هوشیاری مانع هر نوع توطئه و خیانت آنها مثل آنچه در سال 88 انجام دادند، شویم.
1442---0913 و 6937---0919
* سفارت‌های کانادا و انگلستان همان سفارت آمریکا هستند چرا که این دو کشور در طول این سی و شش سال همان کارهای آمریکایی‌ها را دنبال کرده‌اند و می‌کنند. راستی مگر قطع ارتباط با انگلیس مصوب مجلس نبود دولتی‌ها به اجازه چه کسی می‌خواهند به چنین چیزی تن بدهند؟
4862---0912 و 8188---0935
* چرا در سالروز کودتای ننگین آمریکایی- انگلیسی 28 مرداد عده‌ای سخنان دشمن شادکن به زبان آورده، نهاد قانونی مؤمن و انقلابی شورای نگهبان را مورد تاخت و تاز قرار می‌دهند؟
7977---0912
* عده‌ای خودفروخته و زخم‌خوردگان فتنه با کمک جاسوسان خارجی درصددند همان بلایی را که وطن‌فروشان و منورالفکرها به کمک رضا قلدرها و شعبان بی‌مخ‌ها بر سر مشروطیت و نهضت ملی شدن نفت آوردند بر سر این مرحله که پیچ تاریخی این ملت است بیاورند.
شکیبا
* دولت به جای اینکه فکر و ذهن خود را به گره‌گشایی از مشکلات زندگی مردم مشغول کند در وظایف شفاف و روشن نهادهای انقلاب شبهه ایجاد می‌کند. در این بین سر مردم بی‌کلاه مانده که با تمام شدن عمر دولت کاری برای‌شان انجام نشده است.
احمدزاده
* آقای رئیس‌جمهور! شما در زمان تحویل پست ریاست جمهوری قسم به قرآن یاد کرده‌اید که حافظ منافع کشور و قانون اساسی باشید. نهاد شورای نگهبان یکی از اساسی‌ترین اصل قانون اساسی بوده و به جای تضعیف این نهاد قانونی بهتر است که تابع آن باشید و از آن پشتیبانی نمایید. یک وظیفه اصلی این شورا در قانون اساسی تفسیر اصول قانون اساسی و از جمله نظارت بر انتخابات است.
مینایی
* گویا مسئولان دولت از الان تشکیل مجلس یکدست و دربست در اختیار دولت را تدارک دیده و مهندسی می‌کنند؟ اما اگر چنین نشود عکس‌العمل‌شان چه خواهد بود؟
8594---0912
* تعرض به شورای محترم نگهبان و تعیین تکلیف برای این شورا تعرض به ملت و قانون اساسی است چقدر خوب است انسان ابتدا فکر کند سپس مطلبی را به زبان بیاورد.
8895---0919
* آقای روحانی ریاست محترم جمهوری در تعرض خود به شورای نگهبان گفته است شورای نگهبان چشم است و چشم کار دست را نمی‌تواند انجام بدهد. اولا چشمی که فقط نظاره‌گر باشد و کاری انجام ندهد نبودش بهتر است. ثانیا دستی که بدون دیدن حرکت کند کار عبثی انجام داده و از عقل به دور است. عقل حکم می‌کند حرکت دست در اختیار چشم باشد تا کار عاقلانه‌ای صورت بگیرد.
محمد نورایی
* گروه‌هایی بودند که تا دیروز می‌گفتند علیه خدا هم می‌توان راهپیمایی کرد همان کسانی که در وجود امام زمان(عج) و اهل بیت(ع) تشکیک می‌نمودند! اما آنها امروز می‌گویند راجع به برجام‌ سؤال کردن، مطلقا ممنوع است! آدم یاد دیکتاتوری لیبرال اروپایی‌ها در موضوعاتی مثل بررسی هولوکاست می‌افتد.
7977---0912
* در مورد توصیه اخیر آقای هاشمی مبنی بر حق مردم در استفاده از بهترین کالاهای دنیا بنویسید این حق مختص اغنیایی مثل ایشان و آقازاده‌هایش می‌باشد نه برای ما کوخ‌نشینان که آه در بساط نداریم و در عین حال دلمان برای استقلال اقتصادی کشور می‌تپد.
0487---0916
* از ابتدای شکل‌گیری انقلاب اسلامی و نظام جمهوری اسلامی مساجد پایگاه جناح خاص نبوده است. حال اگر کسی از اینکه مساجد پایگاه انقلاب و ارزش‌های نظام بوده و هست ناراحت است باید فکری برای اصلاح افکار خودش بکند نه مساجد.
احمدزاده از بازار تهران
* متن برجام توازن لازم را ندارد. در حقیقت ما امتیازات زیادی به طرف غربی داده‌ایم و آنها فقط تعهدات فراوان و محدودیت‌های زیادی در بحث تحقیق، توسعه و استفاده از فناوری صلح‌آمیز هسته‌ای بر ما تحمیل کرده‌اند. متاسفانه دولت‌های غربی همیشه با عهدشکنی و بهانه‌های واهی و استفاده از مکانیسم ماشه هر زمان می‌توانند بدون هیچ هزینه‌ای و به راحتی تحریم‌های ما را به حال سابق برگردانند ولی برگشت‌پذیری برای ما به حالت اول خسارت‌آور، هزینه‌بر و زمان‌بر است.
علی‌نژاد- قائم‌شهر
* به امید خدا نخواهیم گذاشت نفوذ آمریکا به بهانه توافق هسته‌ای در کشور تحقق پیدا کند. با تسخیر لانه‌جاسوسی آمریکا راه نفوذ دشمن را سد کرده‌ایم. هیچ‌گاه اجازه شکستن این سد را نخواهیم داد.
6263---0938
* آنهایی که دستور پاک کردن شعار «مرگ بر آمریکا» و «مرگ بر رژیم صهیونیستی» را می‌دهند بدانند ننگ آمریکا و سگ‌های منطقه با این رنگ‌ها پاک شدنی نیست. ننگ آن است که اصحاب فتنه طی نامه‌ای از کنگره آمریکا تشدید تحریم‌ها علیه ملت را خواستار می‌شوند، آن است که برخی با فهم این مسائل، این مزدوران را در بدنه دولت جای می‌دهند، که نمی‌خواهند مجلس برجام را طبق قانون بررسی کند، که بدون اجازه مجلس و قبل از انتخابات سفارت پیر استعمار را دوباره می‌گشایند و در سالروز کودتای 28 مرداد با شبکه دولتی انگلیس مصاحبه و از ارتباط توافق هسته‌ای با انتخابات مجلس سخن به میان می‌آورند. به منتقدین فحش و ناسزا می‌گویند ولی برای اجانب فرش قرمز پهن می‌کنند!
طالعی
* هلال احمر داروی تک‌نسخه‌ای «کرون» را ندارد و این در حالی است که در فاصله چهارصد متری از آن در داروخانه «ق» این دارو موجود است و به قیمت آزاد و خیلی گران به بیماران عرضه می‌شود. یک پزشک ایرانی خیر مقیم خارج که به طور مستقیم در جریان مراحل درمانی تعدادی از این بیماران ژنتیکی از جمله فرزند من قرار دارد، در آخرین سفر خود مقداری از این دارو را (یک کارتن) برای توزیع مجانی بین این بیماران وارد کرد که از سوی گمرک فرودگاه امام‌ خمینی(ره) توقیف گردیده در حالی که حتی تلفن بیماران هم روی این کارتن نوشته شده بود. از وزیر دلسوز و محترم بهداشت تقاضای رسیدگی و رفع توقیف این داروهای حیاتی که زندگی فرزندانمان به آن وابسته است را داریم.
9653---0912