kayhan.ir

کد خبر: ۵۳۳۳۷
تاریخ انتشار : ۰۱ شهريور ۱۳۹۴ - ۲۱:۰۲

اخبار کوتاه از فوتبال

داوران دیدارهای سرخابی محروم شدند
رئیس کمیته داوران فدراسیون فوتبال از محرومیت داور استقلال و استقلال اهواز خبر داد. فریدون اصفهانیان در مورد محرومیت 4 جلسه‌ای علیرضا فغانی که از سوی مسعود عنایت اعلام شده، گفت: حتما ایشان آئین‌نامه را نگاه کرده که محرومیت فغانی را اعلام کرده است. به هر حال او از نمره ناظر داوری بازی پرسپولیس و ذوب آهن با خبر بوده که میزان محرومیتش را اعلام کرده است. من معتقدم که باید با همه داوران به یک شکل برخورد شود.وی در مورد وضعیت محمدرضا اکبریان داور دیدار استقلال و استقلال اهواز گفت: متاسفانه این داور هم قضاوت خوبی در اهواز نداشت و ناظر داوری از عملکردش راضی نبود و این داور هم چند جلسه‌ای محروم خواهد شد.
مسعود عنایت رئیس دپارتمان داوری فدراسیون فوتبال دیروز در خصوص اخبار مختلفی که در خصوص محرومیت فغانی شنیده می‌شود گفت: مطالبی که مطرح می‌شود به هیچ وجه صحت ندارد و هنوز تصمیمی در مورد فغانی نگرفته‌ایم اما چیزی که مسجل است این است که وی در صحنه اخراج بنگر و اعلام پنالتی به سود تیم ذوب‌آهن مرتکب اشتباه شد و این اشتباه برای او محرومیت به دنبال خواهد داشت. فکر می‌کنم دلیل اصلی اشتباه فغانی به این موضوع برمی‌گردد که وی نسبت به آن صحنه دید مناسبی نداشت.
وی در پاسخ به این پرسش که با این شرایط میزان محرومیت فغانی طبق قانون چند جلسه خواهد بود، تاکید کرد: ما هنوز در مورد میزان محرومیت فغانی تصمیمی نگرفته‌ایم اما طبق قانون حداقل محرومیتی که برای وی در نظر گرفته می‌شود 4 جلسه خواهد بود.
سرمربی پرسپولیس به کرواسی می‌رود
سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس پس از دیدار مقابل فولاد خوزستان راهی کشورش می‌شود.برانکو ایوانکوویچ پس از دیدار فولاد خوزستان و پرسپولیس به مدت 2 روز راهی کشورش کرواسی می‌شود. برانکو اعلام کرده در مدتی که حضور ندارد، برخی از بازیکنان به مدت 3 روز استراحت خواهند کرد و سایر بازیکنانی که فرم بدنی مناسب ندارند، باید به تمرینات خود زیر نظر مربی بدنساز ادامه دهند.دیدار فولاد و پرسپولیس سه‌شنبه هفته جاری در اهواز برگزار می‌شود.
شکایت باشگاه استقلال از امیر عابدینی
 باشگاه استقلال قصد دارد از مدیرعامل پیشین باشگاه پرسپولیس شکایت کند.پس از اظهارات امیر عابدینی مبنی بر اینکه بهرام افشارزاده در وزارت ورزش و جوانان علیه پرسپولیس تصمیم می‌‌گیرد، مدیرعامل استقلال به معاون حقوقی باشگاه اعلام کرد پیگیر کارهای شکایت از مدیرعامل پیشین پرسپولیس شود.افشارزاده دیروز ضمن تایید این خبر در خصوص اظهارات امیر عابدینی گفت: چرا باید از حضورم در وزارت ورزش سوء‌استفاده کنم؟ از عابدینی که فردی باتجربه است، بعید بود این صحبت‌ها را انجام دهد. اظهارات عابدینی را تکذیب می‌کنم و نمی‌دانم چرا باید علیه پرسپولیس تصمیم بگیرم؟وی عنوان کرد: احتمالا عابدینی کسالت داشته که این صحبت‌‌ها را انجام داده است. ما کار خودمان را می‌کنیم و توجهی به این صحبت‌ها نداریم.
حضور قطعی پرسپولیس در جام شهدا و حمایت از برانکو
عضو هیئت مدیره پرسپولیس گفت: ما به برانکو اعتقاد داریم، او شخصیت آرام و منطقی خود را به تیم منتقل کرده است. محمد زادمهر پس از نشست کمیته فنی باشگاه پرسپولیس گفت: در این نشست در خصوص مسائل مختلف از جمله هیئت مدیره و کمیته فنی صحبت کردیم. همگی اتفاق‌نظر داشتیم که بازیکنان و کادرفنی تلاش خود را مقابل ذوب‌آهن  انجام دادند و بازی خوبی به نمایش گذاشتند. خوشبختانه هواداران هم این موضوع را درک می‌کنند. ما باید آنقدر در بازی‌ها گل بزنیم تا هرچقدر هم که فرصت از دست می‌دهیم در نهایت بازی را واگذار نکنیم.
عضو هیئت مدیره پرسپولیس در پاسخ به این پرسش که آیا پرسپولیس در جام شهدا شرکت خواهد کرد، اظهار داشت: برای اینکه هماهنگی بیشتری بین بازیکنان تیم به وجود آید و شناخت بیشتری ایجاد شود، در جام شهدا شرکت خواهیم کرد.زادمهر تصریح کرد: تصمیم ما همچنان حمایت از برانکوست، چون وی شخصیتی آرام و منطقی دارد که توانسته این آرامش را به تیم منتقل کند. شما نگاه کنید در همین بازی‌هایی که داوری به ضرر ما بود، بازیکنان نسبت به گذشته اعتراض خیلی شدیدی انجام ندادند.وی تأکید کرد: باز هم تأکید می‌کنم ما به برانکو اعتقاد داریم.