kayhan.ir

کد خبر: ۵۳۳۳۰
تاریخ انتشار : ۰۱ شهريور ۱۳۹۴ - ۲۱:۰۱
در شب ولادت ثامن‌الائمه(ع) صورت می‌گیرد

اهدای 15 هزار شاخه گل رضوی به زائران امام رضا(ع)

در سالروز میلاد هشتمین اخترتابناک امامت امام رضا(ع) 15 هزار نفر از زائران و مجاورین مشهد مقدس مفتخر به دریافت شاخه گل رضوی خواهند شد.

به گزارش خبرگزاری فارس از مشهد، رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی خراسان رضوی صبح دیروز در نشستی خبری اظهار کرد: در شب ولادت حضرت رضا(ع) مراسم گلباران حرم مطهر رضوی با حضور اقشار مختلف جامعه و خادمان حرم امام رضا(ع) برگزار می‌شود.
حجت‌الاسلام سیدمحمد سلطانی افزود: این برنامه راس ساعت 16:30 از میدان شهدا آغاز می‌شود و تا حرم رضوی ادامه می‌یابد و مداحان در این برنامه به مدیحه‌سرایی خواهند پرداخت.
وی افزود: در این مراسم بهتر است که هر یک از شرکت‌کنندگان یک شاخه گل همراه خود داشته باشند البته 10 هزار شاخه گل توسط شورای هماهنگی و اتاق اصناف و همچنین 5 هزار شاخه گل از سوی آستان قدس رضوی بین جمعیت توزیع می‌شود.
رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی خراسان رضوی گفت: خادمان و کارکنان حرم رضوی این گل‌های متبرک را جمع‌آوری کرده و به عروس و دامادها و خانواده‌هایی که برای مراسم خطبه عقد به حرم رضوی می‌آیند و همچنین به بیماران سطح شهر اهدا می‌کنند.
وی خاطرنشان کرد: سازمان اتوبوسرانی مشهد تسهیلات لازم را برای ایاب و ذهاب شرکت‌کنندگان در نظر گرفته است.
سلطانی تاکید کرد: شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی خراسان رضوی از والدین فرزندانی که روز 11 ذیقعده امسال پا به عرصه وجود بگذارند و اسم آن‌ها علیرضا، رضا، موسی‌الرضا و ابوالحسن باشد، تجلیل می‌کند.