kayhan.ir

کد خبر: ۵۳۳۰۷
تاریخ انتشار : ۰۱ شهريور ۱۳۹۴ - ۱۸:۵۵

برگزیدگان جشنواره ادبیات کودک و نوجوان رضوی در شهرکرد معرفی شدند

دهمین جشنواره ادبیات کودک و نوجوان رضوی کشور در فرهنگسرای بزرگ شهرکرد با معرفی برگزیدگان این جشنواره، به کار خود پایان داد.
شهرکرد- خبرنگار کیهان:

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی چهارمحال و بختیاری در این مراسم گفت: بیش از 2 هزار اثر در زمینه‌های قطعه ادبی، داستان و شعر در رده‌های سنی کودک، نوجوان و بزرگسال از سراسر کشور به دبیرخانه این جشنواره ارسال شد.جواد کارگران افزود: هیئت داوران پس از بررسی آثار 27 نفر را به عنوان نفرات اول تا سوم برگزیدند.وی افزود: در بخش قطعه ادبی کودک، موسی نیک‌عیش از تهران اول، فاطمه افضل سلطانی و آیلین فرجاد هر دو از اردبیل به ترتیب دوم و سوم شدند.
در بخش داستان کودک: فائزه عرب‌پور از زرند کرمان اول، فاطمه کاظمی از فارسان دوم و فاطمه بخشیان از لردگان سوم و در بخش شعر کودک: فاطمه خیامی‌نژاد از مشهد اول، مهرناز نصیری از سمنان دوم و بیتا خلیل‌زاده و صبا اسدی به ترتیب از بروجن و گندمان مشترکا سوم شدند.
در بخش قطعه ادبی نوجوان: محمدحسین عباسی از اراک اول، رادمهر بش از شهرکرد دوم و صبا زمانی از گندمان سوم و در بخش داستان نوجوان: زهرا نختاری از زرند کرمان اول، خدیجه بخشی از شهرکرد دوم و صبا کیانی و سمیه اسدی هر دو از شهرکرد مشترکا سوم شدند.
در بخش شعر نوجوان:‌ یاسمن شفیعی‌فر از تهران اول، مبینا فراهانی از اراک دوم و سیده سارا کاظمی از شهرکرد سوم و در بخش قطعه ادبی بزرگسال: خاطره شیوندی از شهرکرد اول، یاسمن مظاهری از شهرکرد دوم و رقیه کرم‌‌نژاد از اردبیل سوم شدند. در بخش داستان بزرگسال: سارا شجاعی از شیراز اول، حدیثه کیوانی از اصفهان دوم و سروش غلامی از شهرکرد سوم و در شعر بزرگسال: مسعود طاهری عضد اول، ستاره رفیعیان از گیلان دوم و لیلا جعفری از شهرکرد سوم شدند.