kayhan.ir

کد خبر: ۵۲۸۵
تاریخ انتشار : ۲۰ بهمن ۱۳۹۲ - ۲۱:۰۴
امتناع کشورهای عربی از اعلام لیست ورزشکاران غرب آسیا

تلاش ایران برای کسب کرسی در IOC

با وجود گذشت 20 روز از زمان اعلام اسامی ورزشکاران عربی شرکت کننده در بازی‌های غرب آسیا، هنوز هیچ کشوری لیست ورزشکاران خود را به ایران ارسال نکرده است.
با وجود گذشت 20 روز از زمان اعلام اسامی ورزشکاران عربی شرکت کننده در بازی‌های غرب آسیا، هنوز هیچ کشوری لیست ورزشکاران خود را به ایران ارسال نکرده است.
بهرام افشارزاده مسئول برگزاری بازیهای غرب آسیا ضمن بیان مطلب فوق اظهار کرد: کشورهای حاضر در این مسابقات هنوز جواب درستی به ما نداده‌اند و در حالی که باید 20 روز پیش اسامی را برای ما اعلام می‌کردند، از این کار امتناع می‌کنند.من خیلی موضوع را پیگیری کردم، اما متاسفانه فعلا نتیجه‌ای نگرفته‌ایم. آنها موظف بودند اسامی را اعلام کنند. متاسفانه آنها بیشتر روی مسائل سیاسی دقت دارند. سیاسی نگاه می‌کنند نه ورزشی.وی در واکنش به این اظهار نظر که به نظر می‌رسد با توجه به مشکلات مالی کمیته ملی المپیک و وزارت ورزش، زمان برگزاری بازی‌ها تغییر کند، تصریح کرد: نمی‌دانم و در جریان نیستم. کسی در این رابطه با من صحبت نکرده است. من شخصا پیگیر هستم تا ببینم نتیجه‌ چه می‌شود، اما آنچه که مسلم است بدون پول نمی‌شود کار کرد و باید برای میزبانی این رقابت‌ها شرایط مهیا شود.افشارزاده با بیان اینکه ما پیگیر هستیم تا بتوانیم در آینده در IOC کرسی داشته باشیم گفت:من هنوز با شیخ احمد در این باره صحبت نکرده‌ام،‌ اکنون ایشان در سوچی است و باید موضوع را پیگیری کنم. ضمن اینکه وقتی شیخ احمد از سوچی باز گردد از ایشان دعوت می‌کنیم که به ایران سفری داشته باشد. مقدمات را فراهم کرده‌ایم و باید ببینیم چه می‌شود.