kayhan.ir

کد خبر: ۵۲۴۷۹
تاریخ انتشار : ۲۳ مرداد ۱۳۹۴ - ۲۲:۲۸
رکورد رقیبم 445 کیلو است

سلیمی: با قرارداد پایین در لیگ وزنه نمی‌زنم(گفت و گو)

وزنه‌بردار دسته‌ فوق سنگین ایران و دارنده‌ رکورد یک ضرب جهان می‌گوید که توانسته در رکوردگیری انجام شده در اردوی تیم ملی در چالوس، رکورد تمریناتش را تکرار کند.

بهداد سلیمی درباره آخرین وضعیت خود و رکوردگیری انجام شده در اردوی تیم ملی وزنه‌برداری به اظهارنظر پرداخت که گزیده‌ای از صحبت‌های وی در ادامه می‌آید:
*سطح رکوردگیری خوب بود. اردوی چالوس و رکوردگیری که بیشتر برای انتخاب نفرات اعزامی به قهرمانی آسیایی بود باعث شد ما نیز به خوبی محک بخوریم. شخصا نیز در تمرینات هم همان وزنه‌ای را زدم که در زمان رکوردگیری ثبت کردم.معمولا بعد از پایان هر مرحله اردو رکورد گیری برای ارزیابی چگونگی تمرینات انجام می‌شود و به نظر من زمان رکوردگیری هم خوب بود.
* اطلاع کاملی از وضعیت رقبایم در جهان دارم و نفر اول آنها نیز همانند من مجموعا رکورد 445 کیلوگرم را زده است.
* با توجه به اینکه یک شرکت اسپانسر من شده بنابراین این موضوع تا حد زیادی مشکلات مالی‌ام را برطرف کرده است ولی در میان ملی‌پوشان فقط من اسپانسر دارم و سایر ملی پوشان از این نظر محروم هستند و مشکلات مالی آنها هنوز پابرجاست.
*هنوز با تیمی برای حضور در لیگ قرارداد نبسته‌ام. مبلغ قرارداد جدید قطعا باید افزایش پیدا کند، مبلغی را اعلام کردم که در صورت موافقت قرارداد خواهم بست. چون با قراردادهای پایین نمی‌توان کار کرد.