kayhan.ir

کد خبر: ۵۲۴۱۳
تاریخ انتشار : ۲۳ مرداد ۱۳۹۴ - ۱۸:۵۶

مسکن مهر شهرستان سمیرم یکی از ناموفق‌ترین پروژه‌های استان است

مدیرکل راه و شهرسازی استان اصفهان در جلسه شورای اداری شهرستان گفت: مسکن مهر شهرستان سمیرم یکی از ناموفق‌ترین پروژه‌های استان است که 333 واحد پروژه مسکن مهر در حد 15 درصد پیشرفت و به لحاظ پرداخت نشدن سهم آورده متقاضیان انجام نشده است.
اصفهان- خبرنگار کیهان:

حجت‌الله غلامی اعلام کرد: طبق صورت جلسه منعقده با بنیاد مسکن انقلاب اسلامی کل پروژه در قالب مسکن محرومین به بنیاد مسکن واگذار شده است.
وی با اعلام اینکه تاکنون یک میلیارد و 400 میلیون ریال در این زمینه هزینه شده افزود:‌زمین به صورت رایگان در اختیار بنیاد مسکن قرار خواهد گرفت که این بنیاد متعهد شده تا بخشی از هزینه‌هایی را که متقاضیان پرداخت کرده‌اند به آنان برگشت داده و اعضا در صورت تمایل در قالب مسکن محرومین سکونت یابند.
غلامی در خصوص عدم تکمیل 105 واحد مسکن مهر تعاونی‌های این شهرستان گفت: این واحدها با پیشرفت 70 درصد انجام و به لحاظ عدم پرداخت سهم متقاضی تکمیل نشده که جهت برطرف کردن مشکلات این پروژه‌ها می‌بایست برنامه‌ریزی شود.
وی اظهار کرد: در بخش معماری و شهرسازی طرح جامع 3 شهر حنا، کمه و ونک ابلاغ شده و شهر سمیرم در مرحله بازنگری است.
وی اظهار کرد: اعتبارات پیش‌بینی شده برای سال 94 به منظور ایمنی و بهسازی راه‌ها، توسعه و تعریض، روکش آسفالت محورهای اصلی و رفع نقاط پرحادثه 119 میلیارد ریال است که این اعتبارات از بخش اعتبارات ملی و سازمان راهداری تامین می‌گردد.
غلامی افزود: در بخش راه، کمربندی جنوب و شمال شهرستان سمیرم با احداث تقاطع‌های همسطح و غیرهمسطح آن به اتمام رسیده و روکش آسفالت محور سمیرم-شهرضا نیز آغاز شده است.
وی با اشاره به پروژه‌های نیمه‌تمام این شهرستان اعلام کرد: محور 4 کیلومتری فخرآباد- مهرگرد ضمن زیرسازی انجام شده برای تکمیل نیاز به اعتبار دارد که امید است با پیگیری‌های انجام شده و با اعتبارات راه‌های روستایی عملیات اجرایی آن آغاز شود.