kayhan.ir

کد خبر: ۵۲۰۶۸
تاریخ انتشار : ۱۸ مرداد ۱۳۹۴ - ۰۰:۰۶

کیهان و خوانندگان

33110065 ساعت 3 تا 6 بعدازظهر
33916546 تمام ساعات شبانه‌روز
سامانه پیام کوتاه 30002323

* دشمنان ایران اسلامی آنقدر دروغ به ملت‌ما گفته‌اند که دیگر حتی اطرافیان آنها هم حرفشان را باور ندارند. 36 سال است که حرف‌ها و دروغ‌هایی را به ملت بزرگ ایران نسبت دادند که خلاف آنها برای همه دنیا ثابت گردیده است. آنها از پشتیبانی خداوند متعال از مظلومین غافلند که می‌فرماید: من مدافع کسانی هستم که ایمان آوردند.
نصیری
* در ورای جنگ زرگری وزیر خارجه آمریکا و نخست‌وزیر رژیم صهیونیستی به نظر می‌رسد که صهیونیست‌ها بسیار  از این توافق راضی هستند و اعلام می‌کنند دستاوردی بهتر از این نمی‌توانستند داشته باشند!
اصالت‌منش
* هنوز جوهر توافق وین خشک نشده آمریکایی‌ها زیر میز مربوطه زدند و آمانو نیز خلف وعده خود را با آقای صالحی در قالب نقشه راه شروع کرد. آنهایی که توافق وین را فتح‌الفتوح می‌دانستند و آن را به خورد مردم می‌دهند حالا پاسخ دهند که چطور آمریکایی‌ها مسئله پارچین را دوباره مطرح کردند و آمانو نیز مدعی عدم همکاری ایران در بازرسی‌ها و گفت‌وگو با دانشمندان شده است. حالا به حرف رهبر معظم انقلاب رسیدید که آمریکایی‌ها مورد اعتماد نیستند. حالا متوجه شدید که آمانو نیز مهره آمریکایی‌‌هاست و نمی‌تواند قاضی بی‌طرف باشد؟! این شروع حرکت آمریکایی‌ها و انگلیسی‌ها و بقیه کسانی است که از آقای روحانی تقاضای سفر به کشورمان نموده‌اند. آیا باز هم منتقدین توافق و مذاکرات باید به باد تهمت و ناسزا گرفته شوند؟ و آیا نباید همان طور که رهبر معظم انقلاب فرمودند با دقت متن مذاکرات مورد واکاوی و راه‌های خدعه و نیرنگ آژانس و آمریکا و برخی اعضای 5+1 بسته شود؟
یک شهروند
* این روزها یکی از خوراک اصلی رسانه‌های معاند و بیگانه سخنان آقای هاشمی شده است. در آخرین اظهارنظر ضمن توهین و تحقیر روستاییان و انقلابیون، خوراک جدید رسانه‌ای برای دشمنان ملت تهیه کردند. گویا این عصبانیت به خاطر حکم فرزندی است که با وجود ابلاغ محکومیت در شمال کشور به تفریح مشغول است!
1390---0912
* بعضی از سایت‌ها از قول آقای هاشمی نوشته‌اند منتقدین توافق وین یک عده روستایی هستند که با ادعای انقلابی دست و پا می‌زنند ولی به جایی نمی‌رسند. از قول بنده از روستای سرهنگ از توابع شهرستان تربت حیدریه بنویسید چطور در جنگ که نیاز به ما داشتند، چنین سخن نمی‌گفتند ولی امروز که خرشان از پل گذشته توهین می‌کنند.
سرهنگی
* حضرت آقا یک بار به رسم ادب از زحمات مذاکره‌کنندگان هسته‌ای تشکر کردند. همه رسانه‌های همسو با دولت آن را در بوق و کرنا کرده و رها نمی‌کنند ولی ده‌ها بار فرمودند که نباید چشم مسئولین به دست دشمن باشد همه‌شان آن را فراموش کرده‌اند.
5240---0911
* جناب آقای روحانی اولا اگرچه ناهماهنگی بین داده‌ها و ستانده‌های برجام موجب نگرانی است ولی نگرانی مهم‌تر این است که چرا آقای کری و همفکران او نگران آینده شما هستند. ثانیا چه کسی باید جلوی بی‌احترامی به رئیس‌جمهور را بگیرد که مهمانان یک روز با زیرشلواری، یک روز با کوله پشتی به دیدارش می‌آیند؟! تحقیر و توهین به رئیس‌جمهور توهین به ملت است.
طباطبائی - قم
* وقتی به سخنان دولتمردان توجه می‌کنیم این همه بی‌توجهی برایمان خیلی دردناک می‌شود. ماجرای دروغ‌گویی بورسیه و میزان پول‌های بلوکه شده ما به کجا رسید؟ روغن نباتی از چند روز پیش 3 هزار تومان گران‌تر شده است. تا کی باید شنونده آمار و ارقام ضد و نقیض از زبان مسئولان در رسانه ملی باشیم.
0943---0919
* در مراجعه‌ای که به بیمارستان لقمان واقع در خیابان کارگر جنوبی داشتم با مشاهده وضعیت غیرقابل تحمل نمازخانه این مرکز درمانی در پایتخت کشور اسلامی خجالت کشیدم. در کنار ساختمان اورژانس دو عدد کانکس فلزی دو در دو را بدون تأسیسات گرما و سرما به نمازخانه اختصاص داده‌اند. مراجعین به نوبت وارد نمازخانه شده و نماز می‌خوانند. بعد از نماز اگر نمازگزاران را ببینید از سرتا پای آنها عرق می‌ریزد! خدا شاهد است چند مهر شکسته بیشتر داخل کانکس وجود ندارد. غصه اجازه نمی‌دهد بیشتر حرف بزنم.
منیری
* چرا باید اجازه بدهند در کنار رودخانه لواسانات آن هتل کذایی 30 طبقه ساخته بشود. چرا از حوادث طبیعی مثل سیل اخیر عبرت نمی‌گیرند.
1183---0912
* دولت تدبیری کند تا امکان خرید اقساطی لوازم ضروری و اولیه زندگی زوج‌های جوان با اقساط کم فراهم شود تا کسانی که از زیر بار ازدواج شانه خالی می‌کنند بهانه‌ای نداشته باشند و مشکل کسانی که تهیه نقدی این لوازم برای‌شان مشکل است نیز مرتفع شود.
6263---0938
* چطور دفترچه‌های خدمات درمانی در اردبیل با 10 روز تأخیر تمدید می‌شود در حالی که در بسیاری از شهرها از جمله تهران ظرف 5 دقیقه دفترچه‌ها تمدید می‌شوند؟ و اگر کسی نیاز ضروری به دفترچه بیمه خود داشته باشد باید کلی هزینه نماید و این سفر طولانی اردبیل- تهران را به جان بخرد. چه کسی مسئول و پاسخگو است؟
0299---0912
* با پی‌گیری‌های متعدد در آبان ماه 93 موفق به گرفتن خودروی پارس تندر به شماره پذیرش 6137472 شدم ولی با گذشت بیش از 8 ماه هنوز مبلغ جریمه تأخیر در تحویل خودرو به دلیل عدم نصب کپسول آتش‌نشانی پرداخت نشده است. به کجا باید شکایت کرد؟ آیا این رسم مشتری‌مداری است؟!
8166---0915
* سال گذشته یک خانم دهیار در روستای سیجان با تلاش خود اقدام به بیمه کردن خانه‌های این روستا با مبلغ ناچیز می‌کند. سیل اخیر در این روستا خسارت زیادی به وجود آورد. با این کار خانم دهیار همه روستائیان سیل‌زده این روستا توانستند با بهره‌مند شدن از مزایای بیمه، زندگی از دست رفته خویش را مجدداً از نو بسازند غرض اینکه این نوع افراد وظیفه‌شناس باید مورد تقدیر و تشویق قرار گرفته و به عنوان الگو به جامعه معرفی بشوند.
1183---0912
* چرا ناجا صدور گذرنامه‌های خانوادگی را حذف و همه گذرنامه‌ها را به صورت انفرادی صادر می‌کند؟
دهقان از شهریار
* کار بعضی‌ها آن هم در مقام استادی دانشگاه مثل آقای زیباکلام به جایی رسیده که از تشبیه اوباما رئیس‌جمهور آمریکا به حرمله در زمان امام حسین(ع) ناراحت شده است. پس چه کسی نیروهای داعش جنایتکار را با پشتیبانی کامل به جان مردم مظلوم و مسلمان منطقه انداخته است؟
9799---0916
* همیشه حقوق خود را یازدهم هر ماه می‌گرفتم که این ماه چند روز است به تاخیر افتاده و با اقساط عقب‌افتاده و در نتیجه جریمه مواجه خواهم شد از مسئولین تامین اجتماعی درخواست می‌شود این حقوق زیر یک میلیون زیر خط فقر بازنشستگان را به موقع پرداخت کنند.
3912---0917
* 10 سال است که معلول شده‌ام مستمری ماهیانه‌ام را قطع کرده‌اند تنها درآمدم 135 هزار تومان یارانه ماهیانه می‌باشد. اگر دولت برای اداره مددجویان تحت پوشش بهزیستی مشکل بودجه دارد پس این ریخت و پاش‌ها و سوءاستفاده‌های مالی چیست؟
8307---0917
* سهمیه‌بندی سوخت کمترین فایده‌اش این بود که در کاهش ترافیک و آلودگی هوا تاثیر مستقیم داشت ولی با کنار گذاشتن کارت سوخت شاهد افزایش حجم ترافیک و آلودگی هوا در فصل گرما هستیم. نتیجه تصمیمات عجولانه و غیرکارشناسی غیر از این نمی‌شود.
1635---0913