kayhan.ir

کد خبر: ۵۱۲۸۲
تاریخ انتشار : ۰۹ مرداد ۱۳۹۴ - ۲۲:۱۳

اخبار کوتاه از فوتبال

کیهان و کیهان ورزشی نقشی در انتخاب برترین‌های لیگ نداشتند
مهدی تاج رئیس سازمان لیگ صبح دیروز در یکی از برنامه‌های ورزشی سیما حضور یافت و برای نخستین بار اعلام کرد که چه افرادی بهترین‌های لیگ را انتخاب کردند. وی در این برنامه تلویزیونی صراحتا عنوان داشت: «ما در این نظرسنجی از نظرات مدیران، مربیان و کاپیتان‌های تیمها، مربیان 3 دوره اخیر لیگ، سردبیران رسانه‌های ورزشی، روسای فدراسیون‌های قبلی و برخی دیگر از دوستان نظرخواهی کردیم.» مطمئنا صحت و سقم صحبت‌های رئیس سازمان لیگ طی روزهای آینده مشخص می‌شود اما برخلاف ادعای آقای تاج و جهت اطلاع خوانندگان محترم، باید عنوان کنیم سرویس ورزشی کیهان و مجله کیهان ورزشی(قدیمی‌ترین نشریه ورزشی ایران) کوچکترین نقشی در انتخاب بحث برانگیز برترین‌های لیگ نداشتند و حتی فرم نظرسنجی نیز برای آنها ارسال نشد!
ابهامات در خصوص ثبت قرارداد بازیکن خارجی استقلال
امیری مسئول نقل و انتقالات استقلال معتقد است مشکل پروبچیچ حل شده و او می‌تواند امروز قراردادش را با استقلال ثبت کند اما کسرائی مسئول امور بین الملل فیفا در این باره گفت: فیفا هیچ جوابی به استعلام ما نداده است و ما هیچ جوابی برای حل مشکل این بازیکن نگرفته‌ایم. تا جایی که به ما مربوط می‌شود باید بگویم فیفا هنوز هیچ جوابی به ما نداده است. این بازیکن بعد از بسته شدن پنجره نقل و انتقالات اقدام به عقد قرارداد کرده است.
پیکان به فیفا شکایت می‌کند؟!
پس از اینکه کمیته استیناف رای خود را مبنی بر سقوط پیکان به لیگ دسته اول و بقای راه‌آهن در لیگ برتر صادر کرد، مسئولان باشگاه پیکان در صدد شدند تا شکایتی به فیفا ارسال کنند، در این راستا وکیل باشگاه پیکان گفت: ما یکسری استعلام از باشگاه اردو اسپور ترکیه خواسته‌ایم که قرار است آنها ظرف امروز و فردا به ما جواب بدهند؛ ما دو راهکار داریم یکی اینکه نسبت به صدور رای به دادگاه CAS شکایت کنیم و دیگری اینکه نسبت به تخلف باشگاه ترکیه‌ای که برای ما محرز شده به فیفا شکایت خواهیم کرد. وی ادامه داد: تا روز دوشنبه در این مورد تصمیم خواهیم گرفت البته ما امکان دارد این دو راهکار را با هم انجام دهیم، استعلامی از باشگاه ترکیه‌ای خواسته‌ایم که بسیار اهمیت دارد و امیدواریم تا امروز به دستمان برسد و پس از آن اقدامات لازم را انجام دهیم.