kayhan.ir

کد خبر: ۵۱۲۷۸
تاریخ انتشار : ۰۹ مرداد ۱۳۹۴ - ۲۲:۱۳
نخستین بانوی ایرانی حاضر در المپیک ریو تاکید کرد

سهمیه المپیک را گرفتم الان زمان حمایت است(گفت و گو)

رکورددار پرتاب وزنه بانوان ایران می‌گوید در فاصله یک سال مانده تا آغاز بازی‌های المپیک 2016 ریو سهمیه این مسابقات را کسب کردم و از این به بعد زمان حمایت است تا بتوانم پیشرفت کنم.گزیده‌ای از تازه‌ترین صحبت‌های لیلا رجبی در ادامه می‌آید:
*دو ماه قبل از این مسابقات تمریناتم را آغاز کردم و به دلیل آسیب‌دیدگی‌ که داشتم نتوانستم در قهرمانی آسیا و جایزه بزرگ تایلند شرکت کنم. بنا‌بر‌این مسابقات کازانف قزاقستان اولین ر‌قا‌بتی بود که بعد از اینچئون در آن شرکت کردم و خوشحالم که توانستم در همین ر‌قا‌بت‌ها سهمیه المپیک 2016 ریو برزیل را به دست بیاورم.
* هر ورزشکاری تلاش می‌کند در بازی‌های المپیک نتیجه‌ خوبی بگیرد، من هم همین طور. در فاصله یک سال مانده تا آغاز این بازی‌ها موفق به کسب سهمیه شده‌ام و می‌توانم با خیال راحت در این مدت تمرین کنم. الان سهمیه المپیک کسب شده و امیدوارم امکانات بهتری در اختیارم قرار بگیرد تا پیشرفت کنم.
* باید از رئیس کمیته ملی المپیک به دلیل پرداخت به موقع پاداش کسب سهمیه المپیک در فرودگاه تشکر کنم. هیچ وقت این اتفاق نیفتاده بود که بلافاصله بعد از بازگشت به ایران پاداش‌ها پرداخت شود و همیشه زمان زیادی سپری می‌شد تا هدایا به دست ورزشکار برسد. این در تمام ورزشکاران انگیزه ایجاد می‌کند و می‌تواند کمک مالی خوبی هم باشد. فدراسیون هم اعلام کرد که حقوق د‌و‌و‌مید‌ا‌نی کاران و مربیانی که سهمیه گرفتند نیز 50 درصد افزایش می‌یابد و این اتفاق خوبی است که باید از این حمایت‌ها تشکر کرد.