kayhan.ir

کد خبر: ۵۱۲۳۰
تاریخ انتشار : ۰۹ مرداد ۱۳۹۴ - ۲۰:۵۲

پس از مسکن و خودرو مبلمان منزل هم ارزان نمی‌شود

پس از اینکه وزرای دولت یازدهم اعلام کردند علی‌رغم توافق هسته‌ای مسکن و خودرو ارزان نمی‌شود حالا یک مسئول دیگر هم گفته مبلمان منزل هم کاهش قیمت نخواهد داشت.

دبیر انجمن مبلمان و دکوراسیون درباره قیمت مبلمان در شرایط پساتحریم گفت: حتی سیاستگذاری‌های جدید دولت و مجلس و تغییرات نظام تعرفه‌ای واردات منجر به کاهش قیمت مبلمان منزل نخواهد شد.
وی افزود: تغییر وضعیت مبلمان در کشور و تغییر ساختار قیمتی انواع مبلمان در خوشبیانه‌ترین حالت ممکن حداقل یک سال طول می‌کشد و در طی یکسال آینده شاهد نوسانات قیمتی در این صنعت نخواهیم بود.
به گزارش تسنیم، رئیس شورای مبلمان و دکوراسیون ایران هم در حاشیه برگزاری بیست و چهارمین نمایشگاه بین‌المللی مبلمان گفت: این نمایشگاه با شعار مبلمان ایران در مسیر بازارهای جهانی فرصت مناسبی است که بتوانیم تعامل با دیگر کشورها را افزایش دهیم و بخشی از توانمندی صنعتگران و هنرمندان و تولیدکنندگان و فروشندگان ایرانی را در معرض تماشای علاقه‌مندان و مشتریان ایرانی و خارجی قرار دهیم.
وی افزود: تولیدکنندگان ایرانی از گذشته تاکنون در این صنعت شاهد سبک، مدل، جایگاه و اندیشه بودند و هستند و در شرایط فعلی نیز تک‌تک فعالین این بخش برای افزایش توسعه بازارهای خود در سایر کشورها تلاش دو چندان می‌کنند. ورود صنایع ایرانی از مرحله پیش دیجیتال به مرحله پس‌دیجیتال حکایت از به روز رسانی متولوژی‌ها و فناوری‌ها و ساز و کار مدرن و متداول دنیای امروز دارند که به ارتقای کیفیت، کاهش قیمت، رضایت مشتری، تولید ثروت به ارزش افزوده کمک می‌کند.
گفتنی است این نمایشگاه از 10 صبح دیروز تا دوشنبه 12 مرداد در سالن های 31 و 38 نمایشگاه بین‌المللی تهران برپا شده و پذیرای علاقه‌مندان است.