کد خبر: ۵۰۸۶۴
تاریخ انتشار : ۰۴ مرداد ۱۳۹۴ - ۲۲:۱۰

تابستانی هسته‎ای با نمایش فیلم‌های جشنواره عمار

برنامه‌های فصل تابستان اتحادیه انجمن‌های اسلامی دانش‌آموزان با عنوان «تابستانی هسته‎ای با غنی‌سازی 20 درصد» با نمایش فیلم‌های جشنواره عمار آغاز شد.

معاون برنامه‌سازی و توسعه اتحادیه انجمن‌های اسلامی دانش‌آموزان با اعلام این خبر گفت: هدف از این برنامه  آگاهی دانش‌آموزان در زمینه اهمیت فعالیت هسته‌ای است.
به گزارش روابط عمومی و امور بین الملل دفتر مرکزی اتحادیه انجمن‌های اسلامی دانش‎آموزان، امین رضا لطفعلی زاده اظهار داشت: اعضای انجمن‌های اسلامی دانش‎آموزان باید همگام با ملت نسبت به فناوری انرژی هسته ای، اهمیت و ضرورت آن، مذاکرات هسته‌ای و شرایط موجود بینش و نگرش صحیحی داشته باشند.
 به گفته لطفعلی زاده، مجموعه فیلم‌هایی با موضوعات فناوری پربرکت (ضرورت وکاربرد فناوری هسته ای)، تجربه تکراری(درباره مذاکرات هسته‌ای ایران و تاریخچه آن)، همدل و همزبان (ایستادگی مردم و مسئولان در برابر استکبار)، ناجوانمرد(جنایت‌ها و بدعهدی‌های آمریکا و غرب)، فانوس (شهدای هسته ای) و رمز پیروزی(راه حل مشکلات اقتصادی کشور) در اتحادیه انجمن‌های اسلامی دانش‌آموزان سراسر کشور اکران و مورد استفاده دانش‌آموزان انجمن اسلامی قرار گرفت.
وی افزود: نمایش این مجموعه فیلم‌ها در کنار توضیحات مربیان زمینه ساز درک بینش و نگرش صحیحی نسبت به موضوعات ذکر شده  در مخاطبین خصوصاً قشر نوجوان می‌شود.