kayhan.ir

کد خبر: ۵۰۲۸۵
تاریخ انتشار : ۲۹ تير ۱۳۹۴ - ۲۰:۴۳
از مهرماه تغییراتی در فدراسیون خواهیم داشت

مهدوی: موفق نباشم از هندبال می‌روم(گفت و گو)

رئیس فدراسیون هندبال می‌گوید قطعا در اوایل مهرماه تغییراتی در فدراسیون خواهیم داشت. او هم‌چنین تاکید کرد که پس از 6 ماه کار اگر عملکردش موفق نباشد از این فدراسیون خواهد رفت.


سیدابوالحسن مهدوی درخصوص اختلاف نظر با توکلی نایب رئیس بانوان، تغییرات در فدراسیون، عملکرد سرمربی جدید تیم ملی و...به اظهارنظر پرداخت که گزیده‌ای از صحبت‌های وی در ادامه می‌آید:
* از زمانی که در فدراسیون حضور پیدا کردم، 15 نفر جدید در فدراسیون حضور یافتند در واقع شعارم تغییر بود و به همین دلیل در موضوعات ساختاری، برنامه‌ها و نیروها، تغییراتی را اعمال کردم. هر کسی که به کار گرفتم ابتدا استعفایشان را از آنها گرفته و روی میز فدراسیون قرار دادم و سپس حکم مسئولیت آنها را صادر کردم. قرار است در این 6 ماه همگی به طور آزمایشی فعالیت کنیم و پس از آن درخصوص ماندن یا نماندن افراد اقدام خواهیم کرد.
*هر کسی که در این مدت نتواند فدراسیون را به آن شکل که می‌خواهیم همراهی کند در پایان 6 ماه به کار خود پایان می‌دهد که این موضوع شامل خود من نیز می‌شود. اگر در این مدت نتوانم فعالیت خوبی داشته باشم،‌ قطعا در فدراسیون نخواهم ماند. ضمن اینکه قطعا در اوایل مهرماه تغییراتی خواهیم داشت ولی اینکه چه تعداد و چه سمت‌هایی خواهند بود هنوز به طور کامل مشخص نیست ولی این موضوع و تغییرات افراد قطعا وجود خواهد داشت.
*من هیچ مشکلی با توکلی ندارم. تنها عنوان کردیم که توقع بیشتری از وی داریم زیرا وی به عنوان یک نیروی بین‌المللی کارآمد که از ایران رفته است و اتفاقا بسیار موفق نیز بوده است خواستار کار بیشتر و همکاری بهتر بوده‌ایم و شخص توکلی نیز این موضوع را قبول دارد و باید بگویم هیچ مشکلی بین ما نیست و تنها مشکل ما رسانه‌هایی هستند که مطالب هیچ را بزرگ می‌کنند.