kayhan.ir

کد خبر: ۵۰۲۷۲
تاریخ انتشار : ۲۹ تير ۱۳۹۴ - ۲۰:۴۳
وزیر سابق اطلاعات:

مردم از ریزش خواص در نظام اسلامی وحشتی ندارند

وزیر سابق اطلاعات گفت:‌ مردم در طول دوران شکوهمند انقلاب اسلامی هراسی از ریزش خواص به دل راه نداده‌اند و نظام به حرکت خود با قدرت ادامه می‌دهد.


به گزارش خبرگزاری فارس از خمینی‌شهر، حجت‌الاسلام والمسلمین حیدر مصلحی با اشاره به اینکه اسرائیل در طول دوران انقلاب اسلامی ایران به دنبال شناسایی قوه بنی‌امیه انقلاب اسلامی بوده است، اظهار کرد: افرادی اعلام می‌کنند در شرایط کنونی شعار مرگ بر آمریکا کفایت می‌کند و دنبال ایجاد ارتباط با آمریکا هستند که در این میان باید تحقیق شود این افراد در حال گذران چه مسیری هستند. وی با بیان اینکه مردم ما تحقیق کنند که اینگونه افراد داخلی از کجا خط و فرمان می‌گیرند، افزود: این موضع حساسی برای نظام ما است و جای سؤال بسیار در این زمینه وجود دارد.
مصلحی با بیان اینکه اگر در آینده تعداد بسیاری از بهترین‌ها و خواص جامعه دچار ریزش و لغزش شدند، مردم نباید تعجب کنند، تاکید کرد: امروز در انقلاب اسلامی، تاریخ در حال تکرار شدن است و مردم ما نباید تصور کنند که استکبار و  دولت‌های غربی به دنبال این هستند که نظام ما را در مدت چند روز و چند ماه ساقط و منحرف کنند، بلکه آنها برای ساقط کردن نظام انقلاب اسلامی سال‌ها زمان صرف خواهند کرد.
وی گفت: دشمنان ما کاملا بر این مسئله اشراف دارند که در مدت کوتاه نمی‌توانند مردم را از شهدا و آرمان‌های امام و انقلاب جدا کنند و آنها برای رسیدن به اهداف خود طراحی 30 و 40 ساله دارند.