kayhan.ir

کد خبر: ۵۰۲۶۴
تاریخ انتشار : ۲۹ تير ۱۳۹۴ - ۲۰:۴۳

اخبار کوتاه


تولید ۵ تن زباله در دقیقه
توسط شهروندان تهرانی
رئیس کمیسیون فرهنگی شورای اسلامی شهر تهران با بیان این که در هر دقیقه، ۵ تن زباله توسط شهروندان تهرانی تولید می‌شود گفت: تهران یکی از آلوده‌ترین شهرهای جهان و وضعیت تولید زباله در آن فاجعه است.
به گزارش  مهر، حجت الاسلام عبدالمقیم ناصحی افزود: در حال حاضر روزانه ۷ هزار و ۵۰۰ تن زباله توسط شهرداری جمع آوری می‌شود .
درخواست 3 کشور اروپایی
 برای اجرای برنامه‌های مشترک موزه‌ای با ایران
مدیرکل موزه‌های سازمان میراث فرهنگی از درخواست و پیشنهاد 3 کشور انگلیس، آلمان و فرانسه برای اجرای برنامه‌های مشترک موزه‌ای با ایران خبر داد.
محمدرضا کارگر به تسنیم گفت: به شدت پیگیر برگزاری برنامه مشترکی برای حضور موزه‌های کشورهای دنیا در ایران هستیم و در همین راستا در آینده‌ای نزدیک شاهد حضور نمایشگاهی از مکزیک در ایران خواهیم بود که فرهنگ و تمدن مکزیک را در ایران معرفی می‌کند.
کارگر خاطرنشان کرد: از موزه بریتانیا پیشنهادات خوبی داریم و روی آن کار می‌کنیم، همینطور از آلمان و فرانسه نیز پیشنهاداتی برای برگزاری برنامه‌های دوجانبه آمده است .
فوت شهروند تهرانی به دلیل
 باز شدن در اتوبوس شرکت واحد
به دلیل باز شدن ناگهانی در اتوبوس شرکت واحد یک شهروند تهرانی فوت کرد.
به گزارش فارس، در ساعت 7:47 صبح دیروز در شهرک شهید باقری به دلیل رعایت نکردن قانون و باز شدن ناگهانی در بغل اتوبوس مردی 63 ساله جان باخت.
کارشناسان پلیس راهور به رانندگان ناوگان عمومی توصیه می کنند قبل از حرکت از بسته بودن کلیه درها اطمینان کامل داشته باشند.
شناسایی 30 داروخانه
فروشنده داروهای قاچاق و تقلبی
رئیس دادگاه بدوی نظام پزشکی کشورگفت: براساس بازرسی های اخیر وزارت بهداشت، 30 داروخانه فروشنده داروهای قاچاق و تقلبی در کشور شناسایی شدند.
به گزارش روابط عمومی سمینار مبارزه با داروهای قاچاق و تقلبی، ایرج خسرونیا حکم داروخانه فروشنده داروی قاچاق را بین 3 تا 6 ماه محرومیت از کار عنوان کرد که اگر افراد غیرپزشک این کار را انجام دهند بین3 تا 6 ماه و یا حتی تا یک سال حکم زندانی دارند.
خسرونیا  به هموطنان توصیه کرد به هیچ عنوان از ناصرخسرو یا از طریق اینترنت و تبلیغات از بازارهای غیر رسمی دارو نخرند.