kayhan.ir

کد خبر: ۴۸۹۲۶
تاریخ انتشار : ۱۰ تير ۱۳۹۴ - ۱۶:۲۳

اخبار کوتاه از فوتبال


مشکل نوری برای تمدید قرارداد با پرسپولیس
محمد نوری کاپیتان فصل گذشته پرسپولیس دوست دارد در این تیم به فوتبالش ادامه دهد اما تعهد او با تیم قطری باعث شده تا شرایط برای ادامه با پرسپولیس برای او سخت شود؛ مصطفی قنبرپور، مربی پرسپولیس و یکی از مشاوران علی‌اکبر طاهری در این‌باره گفت: محمد نوری بازیکن ارزشمند تیم ما است و از خارج از کشور مبالغ خوبی را به او پیشنهاد داده‌اند. سعی و تلاشمان این است که او را حفظ کنیم. البته نوری تعهدی به باشگاه قطری داده که باید با آنها صحبت کند و سپس به تیم پر‌سپولیس باز گردد. به دنبال این هستیم که بازیکنان شایسته تیم را حفظ کنیم. تمام بازیکنانی که در این باشگاه حفظ می‌شوند و تمام بازیکنان با دستور برانکو ایوانکوویچ جذب می‌شوند.
ورزشگاه ثامن میزبان دیدارهای پدیده و سیاه‌جامگان
در جلسه‌ای که غلامرضا بهروان مسئول کمیته مسابقات فدراسیون فوتبال با مسئولان دو باشگاه پدیده خراسان و سیاه‌جامگان داشت قرار شد ورزشگاه ثامن مشهد میزبان دیدارهای خانگی این دو باشگاه باشد.
عنایتی: به پازل تاکتیکی مظلومی نخوردم
مهاجم تیم فوتبال استقلال در فصل گذشته تأکید کرد که به پازل تاکتیکی سرمربی جدید آبی‌پوشان نخورده است. رضا عنایتی گفت: من به پازل تاکتیکی مظلومی نخوردم، با این حال جدایی از استقلال ناراحتی دارد. پس از پنج سال با برنامه به استقلال آمدم تا در این تیم خداحافظی کنم، اما این اتفاق نیفتاد و جدا شدم. با این حال برای تیم استقلال آرزوی موفقیت می‌کنم.
کیانی: با گسترش قرارداد امضا نکرده‌ام
مهدی کیانی هافبک فصل گذشته تراکتورسازی در خصوص آخرین شرایطش گفت: من به خاطر احترامی که برای آقای فراز کمالوند قائل هستم در تمرینات گسترش شرکت کردم. فراز کمالوند به من خیلی لطف داشته و در حال حاضر هم با این تیم تمرین می‌کنم تا بدنم افت نکند. من صحبت‌هایی با باشگاه گسترش انجام داده‌ام اما رقم پیشنهادی این باشگاه خیلی پائین بوده و من رقم خودم را گفتم و امیدوارم در نهایت به توافق برسیم.
فرکی: یک روز به پرسپولیس می‌روم
فرکی سرمربی باتجربه سپاهان گفت: اگر شرایط روزی فراهم باشد به پرسپولیس می‌‌روم اما امروز تیم من سپاهان است و با تمام وجود و با بهره‌برداری از همه عوامل مشروع و مقبول، در مسیر موفقیت این تیم در لیگ و آسیا قدم برمی‌دارم.
ادعای عجیب مدیرعامل راه‌آهن
مدیرعامل راه‌آهن، دیروز در جلسه‌ای با حضور علی کفاشیان و اسدی شرکت داشت تا درباره پرونده جنجالی سقوط راه‌آهن به دسته پایین‌تر گفت‌وگو کنند. رحیمی پس از این جلسه گفت: آیا با تیمی که این همه زحمت کشید تا در لیگ بماند باید به این شکل برخورد شود و دست‌های پشت پرده برای راه‌آهن نقشه بکشند؟ رای به دست ما نرسیده که بخواهم در مورد آن جوابی بدهم و حرف‌های صالحی باعث شد که جواب او را بدهم. تا الان من رایی ندیدم و هر وقت رای صادره به ما ابلاغ شد آن وقت در خصوص آن حرف‌های خود را خواهم زد.
طارمی در پرسپولیس ماندنی شد
طارمی مهاجم فصل گذشته پرسپولیس که طی روزهای گذشته صحبت از جدایی اش از جمع پرسپولیسی‌ها بود، دیروز در دفتر طاهری حاضر شد و بعد از توافق با این تیم قراردادش را به مدت یک فصل با سرخپوشان تمدید کرد.
چرخش پرسپولیس به سمت انصاری فرد
در حالی که طی روزهای گذشته برانکو ایوانکوویچ چراغ سبزی به ابراز تمایل کریم انصاری‌فرد برای حضور در پرسپولیس نشان نمی‌داد، امروز قنبرپور به عنوان یکی از کمک‌های سرمربی کروات سرخپوشان مدعی شد مهاجم اوساسونا در لیست برانکو قرار دارد. این مربی دیروز عنوان داشت: ما باید مهاجم جدیدی جذب کنیم و تیم‌مان احتیاج به مهاجم دارد. کریم انصاری‌فرد هم یکی از مهاجمان خوب مد نظر برانکو است.
احمدی با تراکتورسازی توافق کرد
رحمان احمدی دروازه‌بان تیم سپاهان با باشگاه تراکتورسازی به توافق رسید. شهریاری مدیر رسانه‌ای باشگاه تراکتور ضمن تایید این خبر گفت: توافقاتی بین دو طرف حاصل شده و به احتمال زیاد احمدی تراکتوری می‌شود و ظرف امروز و فردا قراردادش را با تراکتور امضا می‌کند.این درحالی است که دیروز محمدرضا اخباری دروازه بان سای‍‍پا هم با قرار دادی دوساله به این تیم پیوست.
نقی‌زاده به پدیده پیوست
میثم نقی‌زاده هافبک فصل قبل گسترش فولاد بعد از پایان قراردادش با این باشگاه با مسئولان پدیده وارد مذاکره شد. این بازیکن برای فصل آینده با پدیده به توافق نهایی رسید و تمریناتش را با این تیم آغاز خواهد کرد.