kayhan.ir

کد خبر: ۴۸۸۱۲
تاریخ انتشار : ۰۹ تير ۱۳۹۴ - ۲۰:۰۷

آخرین اخبار نقل و انتقالات لیگ برتر

*ایمان مبعلی هافبک خلاق و بازیساز و علیرضا بیرانوند سنگربان ملی پوش تیم نفت تهران دیروز بالاخره به تمامی شایعات و حواشی مربوط به انتخاب تیم فصل آینده خود خاتمه دادند و قرارداد خود را برای یک فصل دیگر با این تیم تمدید کردند.


* محسن فروزان که دو سال دیگر با استقلال قرارداد دارد، ظهر دیروز با مسئولان این باشگاه بر سر جدایی موقت به توافق رسید. قرار است فروزان پیشنهادهایی که به دستش رسیده را با مسئولان باشگاه استقلال مطرح کند تا این دروازه‌بان به صورت قرضی از استقلال جدا شود.
* سعید رمضانی مدیر تیم سیاه‌جامگان ابومسلم گفت: چند بازیکن خارجی مدنظر داریم، ضمن اینکه یک بازیکن برزیلی و دروازه‌بانی اوکراینی به احتمال زیاد به سیاه‌جامگان می‌پیوندند همچنین با توجه به آزاد شدن رضا عنایتی با خطیبی صحبت می‌کنیم و در صورت اعلام نیاز خطیبی، پیشنهاد خود را به وی ارائه می‌کنیم.
* معاونت فنی و ورزشی باشگاه ذوب آهن گفت: با وجود گفته‌های نظری جویباری مسئول نقل و انتقالات باشگاه استقلال تهران و با احترام به ایشان و همچنین با توجه اخبار و شایعات منتشر شده در برخی از رسانه‌ها، باشگاه ذوب آهن به مسعود حسن‌زاده مهاجم بلندقامت فصل گذشته خود برای فصل آینده و رقابت‌های آسیایی نیاز داشته و قرار است این بازیکن روز چهارشنبه به باشگاه آمده و قرارداد مالی خود را برای فصل آتی تمدید کند.
* مدیر رسانه‌ای باشگاه تراکتورسازی در خصوص قرارداد بستن با بازیکنان سرباز گفت: بختیار رحمانی، سروش رفیعی و محمدرضا اخباری سه بازیکن سرباز مشغول انجام کارهای اداریشان هستند تا زودتر قراردادشان را امضا کنند.
* مهرداد جماعتی بازیکن فصل گذشته فولاد خوزستان و مد نظر برانکو ایوانکوویچ برای پیوستن به پرسپولیس صبح دیروز تست‌های پزشکی‌‌اش را پشت سر گذاشت. این در حالی است که مذاکرات باشگاه پرسپولیس با جماعتی برای پیوستن به پرسپولیس کماکان ادامه دارد.
* رحمان احمدی دروازه‌بان فصل گذشته سپاهان با بیان اینکه احتمال تمدید قراردادش با سپاهان یک درصد است، گفت: دیروز جلسه‌ای را در باشگاه سپاهان برگزار کردیم که با توجه به صحبت‌های مطرح شده در جلسه فکر نمی‌کنم در این تیم بمانم و به پیشنهادهای دیگرم فکر می‌کنم، بنابراین لیگ پانزدهم را در تیم دیگری بازی خواهم کرد.
* بعد از جلسه روز دوشنبه فرشاد احمدزاده با علی‌اکبر طاهری و عدم توافق با این باشگاه بر سر مسائل مالی، دیروز با حضور مجدد احمدزاده در این باشگاه دو طرف به توافق رسیدند تا سرخپوشان پس از کمال کامیابی‌نیا و رامین رضاییان سومین بازیکن جدید را به خدمت گرفته باشند.
* هاشم بیک‌زاده مدافع هافبک ملی‌پوش استقلال در آستانه جدایی از این تیم قرار گرفت.ظاهرا مبلغ درخواستی این بازیکن خیلی بیشتر از حد انتظار مسئولان استقلال بوده است و به این ترتیب اگر او مبلغ مورد نظرش را کاهش ندهد، فصل آینده راهی تیم دیگری خواهد شد.
* سرانجام پس از کش و قوس‌های فراوان با تلاش‌های علی‌اکبر طاهری توافقات کلی میان وکیل مهدی طارمی و باشگاه پر‌سپولیس صورت گرفته و این بازیکن قرار است فو‌تبا‌لش را در باشگاه پر‌سپولیس ادامه دهد. این در حالی است که روز دوشنبه وکیل طارمی در گفت‌و‌گو با خبرنگاران اعلام کرد: احتمال ماندن طارمی در باشگاه پر‌سپولیس فقط یک درصد است. با این حال توافقات کلی صورت گرفته و به نظر می‌رسد طارمی ظرف یکی، دو روز آینده قراردادش را با باشگاه پر‌سپولیس به امضا برساند.
* روزبه چشمی که در تیم صبای قم بازی می‌کرد دیروز با مسئولان استقلال به نتیجه نهایی رسید و قرارداد دو ساله‌ای را با این تیم امضا کرد. باشگاه استقلال پول رضایتنامه این بازیکن را به صبا داده است.
* حامد لک که برای گذراندن دوران خدمت سربازی‌اش، از لیگ سیزدهم در تیم فوتبال تراکتورسازی تبریز حضور داشت، سرانجام با پایان این دوره کارت پایان خدمتش صادر و از تیم تراکتورسازی جدا شد. حبیب گردانی دیگر بازیکنی است که دیروز تراکتورسازی را ترک کرد. او پس از اتفاقاتی که در هفته‌های پایانی فصل گذشته رخ داد و متهم به کمکاری شد، در فهرست تونی اولیویرا برای حضور در تیم لیگ پانزدهم قرار نگرفت.
* امید ابراهیمی هافبک ملی‌پوش و مازنی که 2 روز پیش با استقلال پای میز مذاکره نشست، دیروز در دفتر باشگاه سپاهان حاضر شد تا پیشنهاد تیم سابق خود را نیز از مدیر این باشگاه دریافت کند. ابراهیمی که از سپاهان به استقلال آمد، برای ادامه کار باید 2 پیشنهاد و شرایط را کنار هم قرار دهد و گزینه بهتر را انتخاب کند.