kayhan.ir

کد خبر: ۴۸۵۲۳
تاریخ انتشار : ۰۶ تير ۱۳۹۴ - ۲۱:۳۱

افزایش 6 درجه‌ای هوای اکثر نقاط کشور

یک کارشناس سازمان هواشناسی با اشاره به اینکه دمای هوای تهران فردا به ۴۱ درجه سانتی‌گراد خواهد رسید گفت: هوای اکثر نقاط کشور تا فردا ۶ درجه گرمتر خواهد شد.

فریبا گودرزی در گفت‌وگو با خبرگزاری تسنیم، در خصوص آخرین وضعیت هوای کشور با بیان اینکه برای شرق آذربایجان شرقی، آذربایجان غربی، مازندران، گلستان، شمال سمنان به شکل پراکنده‌تر در خراسان رضوی و خراسان شمالی وزش باد، رگبار باران و رعد و برق پیش‌بینی شده است، اظهار داشت: از فردا تا پایان هفته روند افزیش دما در اکثر نقاط کشور رخ خواهد داد.
وی گفت: امروز برای سمنان، تهران، البرز، قم، مرکزی، اصفهان، سیستان و بلوچستان، هرمزگان و شرق کرمان آسمانی غبارآلود در برخی ساعات وزش باد همراه با گردوخاک پیش‌بینی شده است.
این کارشناس سازمان هواشناسی بیان کرد: خلیج فارس و تنگه هرمز امروز مواج خواهند بود.
گودرزی با اشاره به اینکه آسمان تهران نیمه ابری و غبارآلود پیش‌بینی شده است، افزود: برای جنوب تهران وزش باد و در ساعات بعدازظهر گردوخاک خواهیم داشت و فردا ۵ درجه نسبت به امروز افزایش دما خواهیم داشت.
وی با اشاره به اینکه گرمترین نقطه یزد با ۴۳ درجه و سردترین نقطه شهرکرد با ۹ درجه سانتی‌گراد پیش‌بینی شده است، عنوان کرد: بیشینه دمای امروز تهران ۳۸ و فردا ۴۱ درجه سانتی‌گراد خواهد بود و بطور کلی تا فردا هوای اکثر نقاط کشور ۶ درجه گرمتر‌ می‌شود.