kayhan.ir

کد خبر: ۴۷۵۹۶
تاریخ انتشار : ۲۶ خرداد ۱۳۹۴ - ۲۱:۲۷
مدیر انجمن تئاتر دفاع مقدس:

دست هنرمندان شهرستانی را می‌بوسم(اخبار ادبی و هنری)

مدیرعامل انجمن تئاتر انقلاب و دفاع مقدس، بر حمایت این انجمن از هنرمندان تئاتر در شهرستان‌ها تأکید کرد و گفت: دست هنرمندان شهرستانی را می‌بوسم.


در نشست خبری جشنواره تئاتر مقاومت که دیروز برگزار شد، حفیظ‌الله رفیعی، مدیرعامل انجمن تئاتر دفاع مقدس، اظهار داشت: ما سال 93 و در این وانفسای تئاتر سعی کردیم چراغ تئاتر را روشن نگه‌داریم و به سراغ گروه‌های شهرستان رفتیم. به نظر من اتفاقات مهم در همین شهرستانها رخ می‌دهد. من دست هنرمندان شهرستانی را می‌بوسم.
وی افزود: ما سعی کردیم حق را به حقدار برسانیم، اگر قرار است هزینه‌ای کنیم این هزینه به کسی برسد که متعهد است و به جای آنکه هزینه‌های بیهوده در جشنواره صرف کنیم، آن را برای اجرای عموم به کار می‌بندیم.
 مدیرعامل انجمن تئاتر دفاع مقدس تصریح کرد: در جشنواره‌های پیشین به خواسته‌هایمان نرسیدیم، زمانش رسیده تحولی را ایجاد کنیم و برای آنکه آثار قوی داشته باشیم، باید حواشی کمتر شود.
رفیعی همچنین درباره روند برگزاری جشنواره تئاتر مقاومت اظهار داشت: همه گروه‌ها فرصت دارند از اول شهریور تا 15 آبان آثار خود را اجرا کنند. مراسم اختتامیه نیز در هفته بسیج برگزار خواهد شد.